همراه اول
9. ارديبهشت 1398 - 8:07   |   کد مطلب: 34673
ورزش باید بتواند همچون گذشته در کشور صاحب افتخار شود
جهانشیر اظهار کرد: ورزش باید بتواند همچون گذشته در کشور صاحب افتخار شود و ورزشکاران همدانی در رویدادهای جهانی و المپیک حضور مستمر داشته باشند و اسکلت اصلی تیم های ملی از ورزشکاران همدانی باشد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مدیرکل ورزش و جوانان استان در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های رزمی استان همدان، هیات ها را سیاست گذار و برنامه ریز هر رشته ورزشی دانست و از اعضای مجمع خواست که حامی و همراه رئیس هیات باشند، زیرا همه باید دراین کار حضوری فعال داشته باشند.
وی افزود: این هیات باید با تشکیل یک تیم منسجم با کادر فنی باتجربه حضور پررنگی در سطح کشور داشته باشد و استفاده از تجربیات متخصصان و صاحب نظران برای ارتقا جایگاه ورزش در استان ضروری است تا موانع پیش رو را رفع و استعدادهای ورزشی را شناسایی و پرورش دهیم.
محسن جهانشیر بیان کرد: در چهار سال گذشته تلاشهای خوبی از سوی این هیئت در سطح استان صورت گرفته وباید برای چهار سال آینده نیز برای گسترش این رشته برنامه ریزی مدونی صورت گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه جایگاه فعلی ورزش همدان مناسب نیست، اظهار کرد: ورزش همدان ظرفیت و پتانسیل بالایی در کشور دارد و باید برای پیشرفت ورزش استان تلاش دو چندان شود.
وی اظهار کرد: ورزش باید بتواند همچون گذشته در کشور صاحب افتخار شود و ورزشکاران همدانی در رویدادهای جهانی و المپیک حضور مستمر داشته باشند و اسکلت اصلی تیم های ملی از ورزشکاران همدانی باشد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار