همراه اول
16. ارديبهشت 1398 - 9:38   |   کد مطلب: 34712
 لیگ بوکس استان راه اندازی می شود
دوست محمدی اظهار داشت: همه ی فعالان رشته ورزشی پر طرفدار بوکس برای اعتلای این ورزش باید همت کنند و در این مسیر ما دست همه ی دوستداران و علاقه مندان رشته بوکس را به گرمی می فشاریم.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،نخستین نشست هم اندیشی پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان و داوران بوکس استان همدان با حضور سرپرست جدید این هیات برگزار شد.
در این جلسه سعید دوست محمدی سرپرست جدید هیات بوکس استان ضمن شنیدن صحبت های پیشکسوتان و مربیان حاضر در جلسه از تغییرات اساسی در بدنه این هیات خبر داد و گفت: تشکیل هیات رییسه توانمند و کمیته های فعال طبق چارت حرفه ای و بین المللی انجام می شود.
وی با قدردانی از همه زحمت کشانی که در گذشته برای این هیات قدمی برداشته اند اظهار داشت: همه ی فعالان رشته ورزشی پر طرفدار بوکس برای اعتلای این ورزش باید همت کنند و در این مسیر ما دست همه ی دوستداران و علاقه مندان رشته بوکس را به گرمی می فشاریم.
دوست محمدی ضمن قدردانی از حضور پیشکسوتان تصریح کرد: ارتباط مستمر و مدام بین اعضای خانواده بوکس باید برقرار باشد و دلجویی از پیشکسوتان و قهرمانان استان همواره باید در برنامه های این هیات باشد.
وی خاطر نشان کرد» با حضور همه ی فعالان بوکس استان به زودی پس از معرفی اعضای کمیته های مختلف جلسه های تخصصی با هر کمیته برگزار می شود و به دنبال آن هستیم که بوکس استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
وی افزود: فراخوان رسمی برای کاندید شدن و عضویت کمیته های تخصصی به همه ی فعالان رشته بوکس انجام شده و برای ارتقا کیفی و کمی بوکس استان از هیچ کوششی نباید دریغ کرد.
وی با بیان این مهم که حضور شهرستان ها همواره نقطه عطف برای ورزش استان است خاطر نشان کرد: بازدید و بررسی پتانسیل شهرستان ها و رسیدگی به آن در اولویت برنامه های این هیات خواهد بود و از همه ظرفیت های موجود در استان استفاده خواهد شد تا استعداد های برتر شناسایی شده و آینده روشنی برای این رشته ورزشی شاهد باشیم.
دوست محمدی در پایان از برگزاری لیگ بوکس استان در آینده ی نزدیک خبر داد و افزود: همه ی ورزشکاران رشته بوکس برای حضور در لیگ آمادگی داشته باشند چرا که این امر موجب پویایی و فعال شدن باشگاه ها و ورزشکاران می شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار