همراه اول
16. ارديبهشت 1398 - 9:42   |   کد مطلب: 34713
عیادت مدیرکل ورزش و جوانان از میثم هندی قهرمان و ملی پوش بوکس استان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از میثم هندی قهرمان و ملی پوش بوکس استان عیادت کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،میثم هندی ملی پوش سابق و از قهرمانان با اخلاق استان که اواخر سال گذشته برای دوره آموزشی به جنوب کشور سفر کرده بود، در حین بازگشت به همدان در یکی از خوابگاه های شهر دزفول دچار سوختگی شدید شد و بیش از دو ماه در بیمارستان های اهواز و اصفهان بستری شد.
این ورزشکار با اخلاق استان این روزها در منزل مراحل درمان خود را سپری می کند و در همین راستا محسن جهانشیر به همراه حمدالله چاروسایی مدیر روابط عمومی و کشکولی مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان، دوست محمدی سرپرست هیئت بوکس و تنی از چند از قهرمانان و مربیان بوکس استان با حضور در منزل این قهرمانان ارزنده عیادت و از او دلجویی کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این بازدید خطاب به میثم هندی افزود: محکم بودن در برابر بیماری‌ها و مصدومیت‌ها مهم‌ترین فاکتوری است که ورزشکار در مواجهه با مشکلات باید آن را در خود تقویت کند.
وی اضافه کرد: میثم هندی یکی از بااخلاق‌ترین و موفق‌ترین ورزشکاران همدان طی سال‌های اخیر بوده که اخلاق خوب او در رقابت‌های بوکس هیچ‌گاه از یاد نمی‌رود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تقدیر از زحمات منوچهر هندی پدر ایشان ادامه داد: قرار بود زودتر این عیادت صورت پذیرد که فشرده بودن جلسات و رویدادهای ورزشی این اجازه را به ما نداد.
میثم هندی قهرمان ارزنده بوکس استان نیز در این بازدید گفت: شرایط بسیار سختی را سپری کردم و تصور نمی کردم با آن شرایط سوختگی و مسمومیت ریوی بتوانم به زندگی بازگردم.
وی افزود: از تمامی افراد به خصوص پدر و مادرم که برایم زحمت کشیدند تا روز به روز بتوانم شرایط بهتری داشته باشم تشکر و قدردانی می کنم و تلاش می کنم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار