همراه اول
17. ارديبهشت 1398 - 13:47   |   کد مطلب: 34724
جنجال عجیب در هیات کاراته همدان در اعتراض به انتخاب رئیس هیات کبودرآهنگ
مدیر کل اداره ورزش و جوانان همدان گفت:ورزش استان جای جدال و درگیری نیست و با افراد برخورد جدی می شود ما همه در برابر هیات ها مسئولیم و حق همه محفوظ است اما آنها نیز باید پاسخگوی عملکرد خود باشند .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،به نقل از  نافع،تغییر و تحول در هیات های وزرشی یکی از ملزومات است و افراد با رویکردهای مختلف آشنا می شوند چرا که توسعه در گرو تغییر است اما همیشه این تغییرات به نفع جامعه مورد نظر نیست و افراد را به چالش می کشد . 

در روزهای اخیر ورزش همدان و در 14 اردیبهشت ماه سال جاری محسن جهانشیردر جلسه ای با اعضای هیات کاراته استان حضور یافت و با حکم محمد زنگنه رئیس هیات کاراته همدان ، محمد برخوردار به عنوان رئیس هیات کبودرآهنگ منصوب شد . چند ساعتی از این جابجایی نگذشته بود که ورزشکاران و به خصوص خانواده کاراته در شهرستان کبودرآهنگ از این اقدام ناراضی بودند و عملکرد هیات استان و شهرستان کبودرآهنگ را در نمودارهای مختلف که بیانگر عملکرد هیات ها بود در فضای مجازی پخش کردند و به عنوان چالشی در خانواده ورزش استان مطرح شد . 

در این خصوص با محسن جهانشیر مدیر کل اداره ورزش و جوانان همدان به گفتگو پرداختیم .

 

وی به خبرنگار ما گفت: خانواده ورزش استان به مثابه هم قطارانی هستند که در جهت اعتلای ورزش استان هم جهت حرکت می کنند و این تنش ها و چاش ها باید دوستانه حل شود و ما نیز در این خصوص ورود می کنیم مستندات و دلایل هر دو کاراته کا استان محمد زنگنه و کرم الله شهگل را بررسی می کنیم و تصمیمی که به نفع ورزش استان باشد گرفته می شود . 

وی ادامه داد: انتخاب رئیس هیات شرایط خاص خود را دارد که شرایط احراز را آیین نامه تعیین می کند . 

مدیر کل اداره ورزش و جوانان در پاسخ به سوال ملاک های یک ورزشی نمونه چیست افزود: عملکرد یک هیات باید جوابگوی اذهان عمومی باشد و یک هیات زمانی موفق است که در بحث عملکرد همگانی کردن رشته خود موفق باشد و علاوه بر آن در استعدادیابی مدال آوری و از همه مهمتر برنامه محور باشد . 

وی بیان کرد: کسب مدال در میادین بسیار مهم است و اول شدن خوب است اما مهمتر از آن اول ماندن است که باید برای اول ماندن زیر ساخت ها و ظرفیت ها را داشته باشیم و تعداد مربیان رشته ورزشی و داوران تربیت شده در رشته مورد نظر کمک زیادی در این زمینه می کند . 

جهانشیر گفت: ورزش استان جای جدال و کشمکش نیست و با افراد خاطی برخورد جدی می شود و همه ما در برابر هیات ها مسئولیم و اختیارات همه آنها محفوظ است با استناد بر اینکه آنها نیز باید در خصوص برآیند عملکرد خود نیز پاسخگو باشند . 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار