همراه اول
2. خرداد 1398 - 11:31   |   کد مطلب: 34800
در مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام همدان مرتضی خدابنده لو با حداکثر آرا رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام همدان شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،انتخابات هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان عصر روز گذشته در سالن کنفرانس استادیوم شهید شمسی پور همدان برگزارو رئیس جدید این هیئت مشخص شد.
در مجمع انتخاباتی هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان که به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت با حضور محسن جهانشیر مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان و نماینده ورزشکاران، مربیان و بخش‌های تابعه همدان برگزار شد مرتضی خدابنده لو با بالاترین آرا مسئولیت بدنسازی و پرورش اندام در همدان را به مدت 4 سال بر عهده گرفت.
مرتضی خدابنده لو تنها کاندید این مجمع در میان 19 واجد شرایط رای دادن، توانست تمامی 19 رای را به دست آورد.
حسین رسولی دیگر کاندیدای تصدی گری هیات بیش از برگزاری مجمع انصراف داده بود.
در این مجمع محسن جهانشیر مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن خرسندی از همدلی در هیئت بدنسازی و پرورش اندام گفت :هیئت بدنسازی و پرورش اندام از هیئت هایی است که تعامل و همدلی خیلی خوبی بین اعضا است و سبب شده که کارهای انجام شده برپایه دوستی و همدلی خیلی خوب انجام شود .
جهانشیر افزود با این آراء حداکثری کار برای خدابنده لو رئیس هیئت دشوار خواهد شد و مسئولیتش در برابر اعضا بیش از بیش سخت تر خواهد شد و امید بر آن است که با وحدت بیشتر اهداف هیئت بهتر از پیش مورد توجه قرار بگیرد .

دیدگاه شما

آخرین اخبار