همراه اول
5. خرداد 1398 - 9:43   |   کد مطلب: 34811
تکمیل پروژه‌های ورزشی رزن 15 میلیارد تومان نياز دارد
نماینده مردم شهرستان‌های رزن و درگزین گفت: برای تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان‌های رزن و درگزین بیش از 15 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،حسن لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رزن با بیان اینکه طی سه سال اخیر تکمیل پروژهای نیمه‌تمام رزن در حوزه‌های مختلف یکی از اولویت‌های اصلی بوده است اظهار کرد: در این مدت تلاش بر این بوده تا حد امکان با وجود پروژه‌های نیمه‌تمام پروژه جدیدی تعریف نشود.

وی افزود: در شهرستان‌های رزن و درگزین 31 هیأت ورزشی با 3 هزار ورزشکار سازمان‌یافته فعال است که تکمیل پروژه‌های ورزشی مناسب می‌تواند کمبود فضا در این دو شهرستان را حل کند.

نماینده مردم شهرستان‌های رزن و درگزین با اشاره به پروژهای عمرانی در دست اجرا گفت: استخر ورزشی بانوان، دو زمین چمن مصنوعی، سالن ورزشی باستانی، دیوارکشی دو سالن ورزشی و بهسازی زمین چمن شهر رزن جزو پروژه‌های نیمه تمام شهرستان بوده است.

وی از تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در سال جاری در صورت تخصیص اعتبار خبر داد و افزود: امسال برای تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام این دو شهرستان بیش از 3.5 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

لطفی با بیان اینکه بیش از 2.5 میلیارد تومان هم به استخر بانوان شهرستان رزن تخصیص یافته است گفت: استخر ورزشی بانوان بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم با تخصیص اعتبار این پروژه تکمیل شود.

وی افزود: با توجه به کمبود اعتبارات در سطح کشور واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام دارای قابلیت واگذاری به بخش خصوصی یکی از راهکارهای تکمیل پروژه است.

نماینده مردم شهرستان‌های رزن و درگزین گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی این دو شهرستان 5 هزار متر به فضا ورزشی شهرستان‌های رزن و درگزین اضافه خواهد شد.

وی در خاتمه اظهار کرد: برای تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان‌های رزن و درگزین بیش از 15 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار