همراه اول
23. خرداد 1398 - 12:10   |   کد مطلب: 34852
مدیرکل ورزش و جوانان استان با سفر به شهرستان تویسرکان با حجت‌الاسلام موحدی امام جمعه و حسینی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، مدیرکل ورزش و جوانان استان در این نشست گفت: یکی از اولویت های مهم ما در اداره کل ورزش و جوانان توجه به حوزه جوانان می باشد و باید این حوزه بهتر از گذشته ساماندهی شود.
وی با بیان اینکه كار در حوزه جوانان سخت تر از حوزه ورزش است، افزود: در مسائل مربوط به جوانان در كشور متاسفانه تاكنون چیزی كه در شان جوان ایرانی بوده نتوانسته ایم اجرا كنیم هر چند ایجاد فرهنگ در هر جامعه ای احتیاج به زمان دارد و كار فرهنگی در یك یا دو سال به نتیجه مطلوب نمی رسد.
وی ادامه داد: وظیفه داریم مسایل مختلف مربوط به جوانان را در استان رصد كنیم و مسوولان را نسبت به آن ها حساس كنیم . 
محسن جهانشیر در ادامه با بیان اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام در دستور کار است، تصریح کرد: در حوزه زیرساخت باید فضاهای مناسب را برای شهرستان ایجاد کنیم اما ابتدا باید پروژه های نیمه تمام را به بهره برداری برسانیم سپس در خصوص احداث مجموعه ای جدید اقدام کنیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در حوزه ورزش تلاش می کنیم به اهداف خود در بحث همگانی و قهرمانی برسیم.
در ادامه حجت‌الاسلام موحدی امام جمعه شهرستان تویسرکان گفت: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب باید به امور جوانان اهمیت ویژه داده شود.
وي در ادامه گفت: ورزش علاوه بر تقويت روح و جسم انسانها مي تواند قشر جوان جامعه را به سوي فضاهاي ورزشي و سالم سوق داده و موجب كاهش بسياري از ناهنجاري ها در جامعه شود. 
وی با اشاره به اینکه پتانسیل بالای ورزش شهرستان تویسرکان گفت: باید از این ظرفیت عظیم به خوبی استفاده کرد و در همین راستا وظیفه خود می دانم در برنامه ها و مسابقات ورزشی و فرهنگی شرکت داشته باشم و از ورزشکاران و جوانان حمایت کنم.
امام جمعه تویسرکان گفت: ورزش همگاني نيز همچون حوزه قهرماني و حرفه اي ارزشمند و مهم است و مسئولان بايد توجه يكساني به هر دو زمينه داشته باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه سفر خود به شهرستان تویسرکان با حسینی فرماندار جدید این شهرستان دیدار و ضمن تبریک منصب جدید بر ایجاد روابط مستمر جهت کمک به ورزش شهرستان تاکید کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه سفر خود به تویسرکان از پروژه سالن باستانی، خوابگاه ورزشی و سالن سقف کوتاه بازدید کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار