همراه اول
13. تير 1398 - 18:03   |   کد مطلب: 34885
همدان ورزش
حاجی بابایی با تمجید از تلاش ها و پیگیری های مهندس جهانشیر در ورزش استان گفت: ورزش همدان با تغییرات موثردر چند ماه اخیر روح تازه‌ای گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،نشست بررسی وضعیت ورزش و پروژه های عمرانی ورزشی شهرستان های همدان و فامنین با حضور دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ابتدای این نشست گزارشی از وضعیت ورزش استان ارائه کرد و افزود: با تخصیص اعتبارات صورت گرفته و سیاست های ابلاغی دولت، تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی در همدان شتاب زیادی گرفته است. 

وی افزود: بسیاری از طرح های ورزشی استان در مناطق روستایی، آسیب خیز، کم برخوردار و در حال توسعه استان تعریف شده اند و تکمیل آنها قطعا در کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش نشاط و تامین سرانه ورزشی استاندارد موثر خواهد بود.

محن جهانشیرافزود: بسیاری از طرح های ورزشی استان همدان سالهای متمادی به صورت نیمه تمام رها شده بودند اما با حمایت و پیگیری مسئولین و نمایندگان پرتلاش استان چند پروژه در ماه های اخیر به بهره برداری رسید و چندین پروژه دیگر نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

در ادامه این نشست نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تمجید از تلاش ها و پیگیری های مهندس جهانشیر در ورزش استان گفت: ورزش همدان با تغییرات موثردر چند ماه اخیر روح تازه‌ای گرفته است.

وی خواستار افزایش اعتبارات هیئت‌های ورزشی شد و افزود: توسعه زیرساخت ها بسیار امر بسیار خوبی است اما نباید از توسعه ورزش و کمک به هیات های ورزشی و باشگاهها غافل شد.

دکتر حمیدرضا حاجی بابایی درباره اقدامات صورت گرفته برای ورزش بانوان تصریح کرد: در حال حاضر چهار استخر ویژه بانوان در همدان و مریانج تکمیل شده و آماده بهره برداری است که دو استخر از پروژه های آموزش و پرورش و دو پروژه از پروژه های ورزش و جوانان استان است که می تواند نام همدان را در این زمینه در کشور درخشان کند.

وی با تمجید از بازیهای درخشان پاس در فصل گذشته گفت: به غیر از نتیجه گیری فصل قبل؛ پاس تیمی بسیار خوبی داشت و با تلاش و تعصب جمشیدیان و پیگیری های مهندس جهانشیر یکی از بهترین های سال های حضور خود در همدان را رقم زد.

وی ادامه داد: پاس نباید پاس فرصت ها را از دست بدهد و بهتر است تا قطعی شدن خرید امتیاز لیگ یک؛ این تیم با احمد جمشیدیان تمرینات خود را برای حضور در لیگ دو آغاز کند تا مانند فصل گذشته در ابتدای فصل امتیازات را به راحتی از دست ندهد.

خبرگزاری برنا 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار