همراه اول
17. تير 1398 - 18:13   |   کد مطلب: 34891
همدان ورزش
شهر همدان در شرایطی شهریور ماه امسال میزبان رقابت های دور مقدماتی فوتبال نوجوانان آسیا در گروه ایران است که از هم اکنون برای اجرای شایسته این مسابقات آماده می شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،

مرحله مقدماتی رقابت‌های فوتبال نوجوانان قهرمانی آسیا در ۲ منطقه غرب (۲۵ تیم) و شرق (۲۲ تیم) برگزار می‌شود.

بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در گروه سوم مسابقات میزبان تیم‌های افغانستان، فلسطین و مالدیو خواهد بود، ضمن اینکه دیگر تیم‌ها نیز در ۱۰ گروه به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی است، برترین تیم‌های ۱۱ گروه این مسابقات به صورت مستقیم راهی مرحله نهایی می‌شوند و از میان برترین تیم‌های دوم گروه‌ها نیز، چهار تیم به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد.

دبیر هیأت فوتبال همدان در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نمایندگان فدراسیون فوتبال به صورت مرتب به همدان سفر کرده و در جزئیات امکانات و تجهیزات موجود قرار می‌گیرند.

مهدی بوجاریان افزود: محل اقامت تیم‌ها، ورزشگاه‌ها، محل تمرین تیم‌ها و نیز سایر برنامه‌های میزبانی همدان در حد مطلوب مهیا شده است.

وی بیان کرد: ورزشگاه‌های شهید مفتح، شهید حاجی بابایی و شهدای قدس جزو مجموعه‌های استاندارد فوتبال همدان به شمار می‌رود ضمن اینکه چند مجموعه ورزشی کوچک نیز در سطح همدان داریم.

بوجاریان یادآور شد: همدان سابقه میزبانی مسابقات آسیایی فوتبال در رده‌های سنی پایه را دارد و اکنون نیز تجربه لازم را برای میزبانی شایسته رقابت‌های رده سنی نوجوانان داریم.

این رقابت‌ها اواخر تابستان در همدان برگزار می‌شود.

همدان- ایرنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار