همراه اول
17. تير 1398 - 18:30   |   کد مطلب: 34894
همدان ورزش
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه ️بدنبال راهکاری اساسی برای تقویت رشته ورزشی کشتی هستیم، گفت: کشتی را ورزش اول استان همدان می دانیم.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، مصطفی آزادبخت ظهر دوشنبه در نشستی با اعضای هیئت کشتی همدان بابیان اینکه ورزشم را از کشتی آغاز کردم و با روحیه ورزشکاری کار می کنم، گفت: باید قهرمانی را در کشتی به پهلوانی تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه به دنبال راهکاری اساسی برای تقویت کشتی هستیم، گفت: کشتی را ورزش اول استان همدان می دانم و با علاقه و اشتیاق و قدرت از کشتی حمایت خواهم کرد.

رئیس هیئت کشتی استان همدان نیز با بیان اینکه کشتی همدان سالهای گذشته در میادین بین المللی خوش درخشیده اما متاسفانه در حال حاضر با سال های گذشته فرسنگ ها فاصله داریم، گفت: با همدلی و احترام همه بزرگان و قهرمانان کشتی را پای کار آورده ایم.

حمیدرضا یاری با بیان اینکه از مسئولین ارشد استان همدان درخواست داریم کشتی را ورزش اول استان بدانند و یار و یاور این ورزش پهلوانی باشند، گفت: مدیر کل ورزش و جوانان برادرانه یار و یاور کشتی استان بوده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان نیز با بیان اینکه در کمتر استانی چنین جلساتی اتفاق می افتد، گفت: کشتی استان همدان با توجه به عقبه گذشته جایگاه خود را در کشور از دست داده بود اما با انتخابات رئیس هیئت کشتی و فعالیت دوباره این مجموعه شاهد رونق و تکاپو در کشتی استان همدان هستیم.

محسن جهانشیر گفت: وحدت و همدلی و انسجام باعث شد کشتی استان همدان در مسابقات چند جانبه پس از تیم های ملی الف و ب جایگاه سوم را کسب کند.

خبرنگار مهر 

دیدگاه شما

آخرین اخبار