همراه اول
20. تير 1398 - 19:16   |   کد مطلب: 34899
پایان همایش دو روزه روابط عمومی های ادارات کل ورزش و جوانان
تجلیل از روابط عمومی های برتر ادارات کل ورزش و جوانان کشور / همدان برتر شد
همدان ورزش
مراسم اختتامیه همایش دو روزه مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان کشور شامگاه دیشب با معرفی و تجلیل از روابط عمومی های برتر در همدان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مراسم اختتامیه همایش دو روزه مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان کشور با حضور دکتر احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، ناظمی مدیرکل روابط عمومی و اطاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، حاجی بابایی و امیر خجسته نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، پور مجاهد معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان ، ربانی مهر مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان، کارخانه ای مدیرعامل هلال احمر همدان، جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان و معاونین ایشان و مهرداد حمزه مدیرعامل خانه مطبوعات استان در هتل کتیبه همدان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به حضار گفت: روابط عمومی‌ها در دنیای ارتباطات امروز قلب تپنده و ویترین و آینه تمام‌نمای یک سازمان هستند. 

محسن جهانشیر اظهار کرد: روابط عمومی‌ها با توجه به جایگاه خود در هر سازمان و اداره متبوع خود با هنر، تخصص و کارآزمودگی از نقش موثری در حفظ و تداوم و تقویت تفاهم و همدلی و روحیه نشاط و مشارکت بین همکاران سازمان دارند.

در ادامه این مراسم از مدیران روابط عمومی استان های همدان، البرز، تهران، لرستان،یزد، خراسان رضوی، قزوین و قم به عنوان روابط عمومی های برتر ادارات ورزش و جوانان کشور تجلیل شد.

همچنین از مدیران روابط عمومی استان های آذربایجان غربی، سمنان، اردبیل، گیلان، گلستان، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان و مرکزی به عنوان استان های شایسته تقدیر، تجلیل بعمل آمد.

به پاس میزبانی شایسته استان همدان در میزبانی همایش دو روزه مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان کشور از سوی وزارت ورزش و جوانان با اهدا لوح از محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان و حمدالله چاروسایی مدیر روابط عمومی تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم از حمایت ها مجموعه علیصدر همدان، تله کابین گنجنامه و هتل کتیبه همدان نیز با هدا لوح تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است در این مراسم از کتاب آمادگی جسمانی تالیف دکتر حصاری رئیس هیات هاکی استان همدان رونمایی شد.

 روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان

دیدگاه شما

آخرین اخبار