همراه اول
20. تير 1398 - 19:31   |   کد مطلب: 34902
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان:
روابط عمومی ها به فکر توسعه ورزش و اخبار ملی باشند
همدان ورزش
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: روابط عمومی ها به فکر توسعه ورزش و اخبار ملی باشند و صرف اطلاع رسانی اخبار مدیرکل نشوند و باید مدیران کل و روابط عمومی ها شنونده حرف دل مردم باشند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،همایش دو روزه مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان کشور از امروز با حضور دکتر ناظمی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان به میزبانی همدان آغاز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ابتدای این همایش با خیرمقدم گفت: استان همدان از دیرباز مهد تاریخ و تمدن کشور بوده و امروز خوشحالیم که در خدمت مدیران روابط عمومی سراسر کشور هستیم.

دکتر ناظمی نیز در آغاز سمینار روابط عمومی های ادارات کل ورزش و جوانان کشور گفت: مدیری موفق است که مشاور خوبی در حوزه روابط عمومی داشته باشد و ارزش حوزه ارتباطات بسیار بالا می باشد و باید این حوزه جدی گرفته شود.

وی افزود: مدیر روابط عمومی مدیری است که موانع کاری سازمان خود را رفع کند و باید ۲۴ ساعته پای کار باشند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به حجم بالای کار روابط عمومی های ورزش و جوانان با ایثار کار می کنند، افزود: برای بهبود کار باید روابط عمومی استان ها به کمک یکدیگر بیایند.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: روابط عمومی به فکر توسعه ورزش و اخبار ملی باشند و صرف اطلاع رسانی اخبار مدیرکل نشوند و باید مدیران کل و روابط عمومی ها شنونده حرف دل مردم باشند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید برنامه دوساله خود را ارائه دهند، افزود: از این پس روابط عمومی ها باید گزارش ماهانه خود را به وزارتخانه ارائه دهند.

دکتر ناظمی با اشاره به اینکه روابط عمومی باید به دنبال تولید محتوا باشند، تصریح کرد: برای ارتباط بهتر با رسانه ها ادارات کل ورزش و جوانان باید دارای سخنگو باشند.
 
وی افزود: مدیران کل باید تعامل سازنده ای با رسانه ها داشته باشند چرا که در جشنواره شهید رجایی تعامل مدیرکل با رسانه ارزیابی خواهد شد.
 
 
خبرگزاری برنا از گیلان 

دیدگاه شما

آخرین اخبار