همراه اول
23. تير 1398 - 18:03   |   کد مطلب: 34911
همدان ورزش
همدان- نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه هیئت‌های ورزشی استان همدان با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، گفت: باید با اتحاد و همدلی پیش رفت.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره پروژه‌های ورزشی نیمه‌ تمام استان همدان اظهار داشت: از زمانی که در برنامه ششم توسعه و در قانون بودجه استفاده از ۲۴ صدم درصد ارزش‌افزوده در ورزش تصویب شد تحول و تحرک خوبی در ورزش صورت گرفت.

وی افزود: در حال حاضر ۴ استخر ورزشی در همدان آماده بهره‌برداری است و در ورزش استان قدم‌های خوبی برداشته شده به طوری که ازنظر زیرساخت‌های ورزشی مشکلی نداریم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه دغدغه اصلی وضعیت هیئت‌های ورزشی است، گفت: هیئت‌های ورزشی با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و هیئت‌های ورزشی استان همدان باید با اتحاد و همدلی پیش بروند.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: باید تمام هیئت‌های ورزشی استان همدان را تقویت کنیم و در کشور مطرح باشیم.

وی با اشاره به رشته کشتی بیان کرد: کشتی برای همدان چهره ویژه‌ای دارد و باید سعی کنیم از تمام داشته‌هایمان در کشور استفاده کنیم کمااینکه با مدیریت جدید فصل تازه‌ای در کشتی استان ایجادشده و باید در سال ۹۸ یک‌بار دیگر کشتی استان را در کشور مطرح کنیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همان‌طور که اتحاد و همدلی به کشتی استان بازگشته باید تمام هیئت‌های ورزشی استان با اتحاد و همدلی در کشور خوش بدرخشند.

حاجی بابایی با اشاره به وضعیت پاس و خرید امتیاز برای این تیم بابیان اینکه به یک پاس مردمی با پشتوانه قدرتمند استان فکر می‌کنیم، گفت: در اینکه دوستان بتوانند سهمیه لیگ دسته اول خریداری کنند یا در لیگ دسته دوم ادامه دهند مهم این است که یک تیم در قد و قامت پاس بسازیم.

وی افزود: فصل گذشته تیم شایسته و خوبی داشتیم و اگر پیروزی‌ها زودتر شروع می‌شد و در هفته‌های آخر هم ادامه پیدا می‌کرد می‌توانستیم به لیگ یک صعود کنیم اما به هر شکلی که باشد در فصل پیش رو از پاس حمایت خواهیم کرد.

 خبرنگار مهر 

دیدگاه شما

آخرین اخبار