همراه اول
24. تير 1398 - 23:57   |   کد مطلب: 34915
همدان ورزش
مسابقات جودوی استعدادهای برتر استان همدان در رده سنی نونهالان و نوجوانان به میزبانی مجموعه ورزشی علیمرادیان شهرستان نهاوند برگزار و برترین ها شناخته شدند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،در این رقابت ها و در رده سنی نونهالان، تیم شهرستان بهار با کسب ۶ مدال طلا و چهار مدال نقره به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های شهرستان همدان با ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره و شهرستان نهاوند با یک مدال طلا و ۲ مدال نقره، به ترتییب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

همچنین در رده سنی نوجوانان تیم همدان با کسب پنج مدال طلا و سه مدال نقره به مقام نخست دست یافت و تیم های شهرستان بهار با ۲ مدال طلا و سه مدال نقره و تویسرکان با یک مدال طلا به ترتیب سکوهای دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی رده سنی نونهالان نیز محمدصالح عبدلی از از بهار در وزن ۳۴ کیلوگرم، امیدمهدی قدرتی از بهار در وزن ۳۸ کیلوگرم، ابوالفضل امینی از بهار در وزن ۴۲ کیلوگرم، محمد قنبری از بهار در وزن ۴۶ کیلوگرم و ابوالفضل قاضی از بهار در وزن ۵۰ کیلوگرم عنوان های قهرمانی را کسب کردند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم محمدمتین ابراهیمی از همدان، وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل روزبهانی از نهاوند، وزن منفی ۶۶ کیلوگرم محمدمهدی درخشان از بهار و وزن مثبت ۶۶ کیلوگرم امیررضا شاهمرادی از همدان نیز سکوهای قهرمانی را تصاحب کردند.

در رده سنی نوجوانان و در وزن ۵۰ کیلوگرم علیرضا سعیدی نژاد از همدان، وزن ۵۵ کیلوگرم مرتضی جعفری از همدان، وزن ۶۰ کیلوگرم پوریا یونسی از بهار، وزن ۶۶ کیلوگرم رضا کزازی از همدان و وزن ۷۳ کیلوگرم شاهرخ اسدی از همدان قهرمان شدند.

همچنین در وزن ۸۱ کیلوگرم محمدمهدی گمار از تویسرکان، وزن منفی ۹۰ کیلوگرم مهدی سیجانی از همدان و در وزن مثبت ۹۰ کیلوگرم کیارش قرقانی از همدان جایگاه نخست را به دست آوردند.

برترین های این ۲ رده سنی به جشنواره استعدادهای برتر جودو کشور راه یافتند.

حدود ۲ هزار جودوکار در رده های سنی مختلف در سطح استان همدان فعالیت دارند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار