همراه اول
25. تير 1398 - 20:31   |   کد مطلب: 34923
رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان همدان:
کلاس نجات‌غریق استخری درجه ۲ در همدان برگزار می‌شود
همدان- رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان همدان گفت: یک دوره کلاس آموزش نجات‌غریق استخری درجه ۲ ویژه آقایان و بانوان در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،سیروس سوریان  با اشاره به برگزاری کلاس نجات‌غریق استخری درجه ۲ در همدان اظهار داشت: کمیته آموزش هیئت نجات‌غریق و غواصی استان از ابتدای مردادماه یک دوره کلاس آموزش نجات‌غریق استخری درجه ۲ ویژه آقایان و بانوان را در همدان برگزار می‌کند.

وی افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این کلاس‌ها می‌توانند به دفتر هیئت نجات‌غریق و غواصی استان همدان مراجعه کنند.

رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان همدان با اشاره به آمادگی هیئت در امر عملیات غواصی و نجات‌غریق گفت: برای آمادگی غواصان هیئت هفته گذشته یک دوره کلاس بازآموزی غواصی تک‌ستاره و دوستاره در سرخ‌آباد همدان برگزار شد.

سوریان خاطرنشان کرد: هیئت نجات‌غریق و غواصی استان در فصل تابستان آمادگی حضور در شناگاه های استان و هرگونه عملیات غواصی را دارد.

وی با هشدار به مردم برای خودداری از شنا در مناطق خطرناک و ممنوع بیان کرد: خانواده‌ها باید از شنا در کنار سدها، رودخانه‌ها و هرگونه آبگیر در استان به‌شدت خودداری کنند تا شاهد اتفاق تلخ غرق‌شدگی نباشیم.

رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان همدان عنوان کرد: ناجیان غریق این آمادگی را دارند تا با همکاری هلال‌احمر و سایر ارگان‌ها در مناطق خطرناک شنا حضورداشته باشند و به کمک مردم بیایند.

 خبرنگار مهر

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار