همراه اول
29. تير 1398 - 0:01   |   کد مطلب: 34931
همدان ورزش
عباس قهرمانی از ثبت نام مستعدین برتر در سامانه ملی مبین وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: کلیه هییتهای ورزشی شرکت کننده در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور می توانند در سامانه مبین اقدام به ثبت اطلاعات خود کنند و پس از تاییدیه کارت شناسایی حضور در رقابتها را اخذ نمایند.

وی افزود: سرپرستان تیمهای ورزشی در رشته های مختلف در المپیاد بخش دختران و پسران با مراجعه به واحد اداره فناوری و آمار اداره کل ورزش و جوانان خود رمز آی دی رو دریافت نمایند و اطلاعات خواسته شده در سامانه را وارد نمایند.
عباس قهرمانی با بیان اینکه این سامانه تا مورخه ۲۶ مرداد قابلیت بارگذاری دارد و قابل تمدید نمی باشد تصریح کرد: در دومین دوره المپیاد پس از جمع آوری و دسته بندی تیمهای حاضر از سوی ۳۸ فدراسیون ورزشی در ۹۹ رشته ورزشی مقرر است برای اولین بار، ۳۹ هزار نفر در بخشهای مختلف " ورزشکاران ، مربیان ، سرپرستان ، عوامل فنی و اجرایی " جهت شرکت در بزرگترین پروژه ملی ورزش کشور ثبت در سامانه شوند.
وی خاطر نشان کرد: پشتوانه سازی برای تیمهای ملی ، ایجاد نشاط اجتماعی ، وفاق و وحدت ملی بین اقوام ، ثبت نخبگان ورزشی کشوردر رده های سنی پایه ، استعدادیابی و نخبه پروری را از اهداف برگزاری دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: سال پیش مسابقات در 77 رشته برگزار شد، اما امسال قرار است این رویداد ورزشی در 96 رشته و در 19 استان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: وزارت ورزش میزبانی چهار رشته ورزشی از المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور را به استان همدان واگذار کرده است.
قهرمانی اظهار داشت: براین اساس رشته‌های کشتی آزاد پسران، شطرنج بانوان، ژیمناستیک دختران و بسکتبال بانوان به میزبانی همدان برگزار می شود.

اداره کل ورزش و جوانان

 
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار