همراه اول
30. تير 1398 - 1:00   |   کد مطلب: 34936
محسن جهانشیر افزود: همدان ظرفیت خوبی در اکثر رشته های ورزشی دارد و انتظار ما این است که همدان در این المپیاد در بین 10 استان برتر قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان درنشست هماهنگی جشنواره استعدادهای برتر ورزشی گفت: .بی‌شک، همه به این موضوع مهم اذعان داشته و معترف هستند که المپیاد استعدادیابی، تحولی بزرگ در ورزش کشور است. 

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهدافی که المپیاد استعدادیابی دنبال می‌کند، تصریح کرد: بحث به‌روز نگه داشتن ورزشکاران در برهه‌های مختلف از اهداف دیگر این المپیاد است.

محسن جهانشیر با اشاره به میزبانی همدان در المپیاد استعداد‌های برتر افزود: همدان در سالجاری میزبان چهار رشته ورزشی بسکتبال، کشتی آزاد، شطرنج و ژیمناستیک المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور خواهد بود

وی گفت: در این راستا و برای میزبانی شایسته و بهتر تمامی همکاران اداره کل و هیات های ورزشی به صورت میدانی وارد کار شده و مقدمات کار برای میزبانی شایسته این رقابتها را فراهم کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد پیشانی اجرایی برنامه های فرهنگی در استانها هستند و باید به این جوانان اعتماد کرد و می توان بسیاری از برنامه های فرهنگی این جشنواره را به جوانان سپرد.

وی بابیان اینکه باید برای حضور موفق نمایندگان استان در تمامی رشته‌ها هم برنامه ریزی شود افزود: همدان ظرفیت خوبی در اکثر رشته های ورزشی دارد و انتظار ما این است که همدان در این المپیاد در بین 10 استان برتر قرار بگیرد.

جهانشیراظهار کرد: آنچه که امروز به واسطه برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کشور هستیم، صرفاً کسب مدال و مقام از این رویدادها نیست چرا که شناسایی یک فرد مستعد در این جشنواره مهمتر از کسب مدال است.

 اداره کل ورزش و جوانان

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار