همراه اول
5. مرداد 1398 - 8:50   |   کد مطلب: 34940
نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است/ از رهبر و مردم ایران تشکر می کنم
عدنان عزام با بیان اینکه در چند سال آینده شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود، افزود: سوریه 9 سال در جنگ بود و در جنگی نابرابر که علیه او به راه افتاده است با حمایت آیت الله خامنه ای رهبر ایران و جانفشانی جوانان این کشور برابر تروریسم جهانی و صهیونیست ها پیروز شدیم و قطعا به زودی شاهد نابودی صهیونیست جهانی خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،عدنان عزام رزمنده، سوارکار وجهانگرد سوری با شعار صلح و دوستی و تقدیر از کشورهای محور مقاومت و حامی سوریه در جنگ با توریسیم در حال سفر به و عبور از کشورهای سوریه، ایران، عراق و روسیه است صیح امروز وارد با اسب خود وارد بهار شد و مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان استان قرار گرفت.
عدنان عزام در ابتدای حضور خود در شهرستان بهار به دیدار خانواده شهید میلاد مصطفوی از شهدای مدافع حرم استان همدان رفت و از پدر بزرگوار این شهید بابت جانفشانی این شهید سرافراز در حمایت از مردم سوریه تقدیر و تشکر کرد.
این جهانگرد سوری در خصوص اهداف سفر خود گفت: هدف این سفر قدردانی از مواضع کشورهای حمایت کننده از سوریه در مبارزه با تروریسم و تقویت فرهنگ گفتگو برای مقابله با گروه های تروریسم و تکفیر است.
وی با بیان اینکه در چند سال آینده شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود، افزود: سوریه 9 سال در جنگ بود و در جنگی نابرابر که علیه او به راه افتاده است با حمایت آیت الله خامنه ای رهبر ایران و جانفشانی جوانان این کشور برابر تروریسم جهانی و صهیونیست ها پیروز شدیم و قطعا به زودی شاهد نابودی صهیونیست جهانی خواهیم بود.
وی افزود: اسب عربی بهترین همراه در سفر پنج هزار کیلومتری از دمشق تا بغداد و تهران و باکو به مسکو خواهد بود چون این پایتخت ها دارای نمادهای بزرگ هستند و در حافظه سوری ها باقی خواهند ماند.
عدنان عزام تاکید کرد: وظیفه من به عنوان یک فرهیخته عربی سوری این است که با این ملت ها برقرار باشم و روابط با آن را توسعه بدهم و با خانواده هایی که یکی از افراد خود در سرزمان ما از دست دادند دیدار داشته باشم.
این جهانگرد هچنین گفت: من از کسانی که می خواهند در این تکلیف ملی شرکت کنند، خوشحال خواهم بود. البته این افراد لازم نیست سوارکار باشند و ممکن است افراد عادی، محققان، شخصیت های رسانه ای و غیره باشند و می توان سواران و پیادگان شرکت کنند. البته مشارکت آنها این صفحه تاریخی را که دمشق با کوشش و فداکاری و خون آن را نوشت، پربار خواهد کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار