همراه اول
12. مرداد 1398 - 17:25   |   کد مطلب: 34954
همدان ورزش
محسن جهانشیر گفت: حمایت از نخبگان و قهرمانان ورزشی و مدال اوران در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان همدان قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، مدیرکل ورزش و جوانان استان در آیین استقبال از مریم بربط ،با اشاره به سابقه درخشان ورزش استان همدان در رشته های مختلف ورزشی گفت: استان همدان با توجه به جایگاهی که ورزش کشور دارد همواره در رقابت های آسیایی و جهانی حضور داشته و خوش درخشیده است.

وی اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن المپیک 2020 توکیو، برنامه ریزی ها در خصوص کسب سهمیه توسط ورزشکاران استان از ابتدای سال 98 صورت گرفته است.
محسن جهانشیر با بیان اینکه وظیفه اداره کل ورزش حمایت از ورزشکاران و قهرمانان است، گفت: حمایت از نخبگان و قهرمانان ورزشی و مدال اوران در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان همدان قرار دارد.
وی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه هایی که در دستور اداره کل ورزش و جوانان استان است موضوع توجه به ورزش بانوان است چرا که بانوان همدانی در بیشتر رشته های ورزشی از جمله جودو دارای استعداد و صاحب جایگاه در کشور هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ادامه داد: امیدوارم این افتخارآفرینی ها تداوم داشته باشد و آغازی بر فصل حضور و مدال آوری بانوان ورزشکار همدانی در عرصه های مختلف باشد.
وی افزود: با توجه به درخشش پیاپی دختران جودوکار همدانی در مسابقات برون مرزی و داخلی فدراسیون نگاه ویژه‌ای به جودو بانوان استان همدان دارد و امیدواریم به زودی شاکله اصلی تیم های ملی جودو از استان همدان باشد.3

 
 اداره کل ورزش و جوانان 

دیدگاه شما

آخرین اخبار