همراه اول
14. مرداد 1398 - 10:49   |   کد مطلب: 34960
همدان ورزش
همدان- مسابقات شطرنج کارکنان شهرداری کلانشهرهای کشور با قهرمانی تیم تبریز در بخش آقایان و تیم مشهد در بخش بانوان به میزبانی همدان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، اختتامیه مسابقات شطرنج کارکنان شهرداری کلانشهرهای کشور با حضور اعضای شورای شهر همدان و مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در سالن شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد.

رییس شورای شهر همدان در آیین اختتامیه این مسابقات اظهار داشت: تعامل و تبادل اطلاعات در بین کارکنان شهرداری کلانشهرهای کشور با برگزاری مسابقات ورزشی فراهم شده است.

کامران گردان افزود: برگزاری این‌چنین مسابقات ورزشی در بین کارکنان شهرداری ها باعث می شود تا تجربیات کارکنان به یکدیگر انتقال پیدا کند.

وی با بیان اینکه گسترش ورزش جزو سیاست های شورای شهر همدان است، گفت: در شورای شهر همدان همواره تاکید تک تک اعضای این شورا حمایت و گسترش ورزش در بین آحاد جامعه بوده است.

گردان خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی، ورزش قهرمانی و ورزش کارکنان در یک راستا از حمایت‌های شورای شهر همدان برخوردار است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز در مراسم اختتامیه گفت: شهرداری همدان با داشتن اعضای شورای شهر ورزشی هیچگونه مشکلی در بخش ورزش ندارد.

سعید خوشبخت افزود: رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان جزو بانوان فاتح اورست هستند که همین موضوع باعث حمایت های خوب در گسترش ورزش در سطح شهر شده است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان شهرداری کلانشهرهای کشور بیان کرد: امیدواریم این مسابقات با کمیت و کیفیت بیشتری در سال های آینده برگزار شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: این سازمان تا جایی که توان داشته باشد در بحث حمایت از ورزش کارکنان شهرداری تلاش خواهد کرد.

گفتنی است؛ مسابقات شطرنج کارکنان شهرداری کلانشهرهای کشور در دو بخش آقایان و بانوان و با حضور نزدیک به ۱۰۰ نفر از کارکنان شهرداری‌های کلانشهرها و با همکاری هیأت شطرنج استان همدان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها در بخش بانوان تیم مشهد با ۱۰ امتیاز قهرمان شد، تیم همدان با ۷ و نیم امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تبریز با ۶ و نیم امتیاز سوم شد.

در بخش آقایان نیز تیم های تبریز، مشهد و رشت به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار