همراه اول
17. مرداد 1398 - 20:22   |   کد مطلب: 34972
همدان ورزش
کیوان هنری در مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی با کمان استان همدان با کسب ۱۶ رأی از ۱۶ رأی ماخوذه به مدت ۴ سال به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی با کمان استان همدان ظهر پنج شنبه با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای این مجمع در سالن کنفرانس سردار شهید علیرضا شمسی پور برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در ابتدای این مجمع انتخاباتی‌ با اشاره به سابقه خوب این رشته در همدان گفت: طی چند سال اخیر این هیئت ورزشی تحولات خوبی را در همدان شاهد بوده است.

محسن جهانشیر بابیان اینکه امیدواریم با ادامه این روند با ریاست جدید آینده بسیار درخشانی برای این رشته ورزشی در استان همدان رقم بخورد به فضای خوب این رشته ورزشی در همدان اشاره کرد و گفت: یکی از همدل ترین و بی حاشیه رشته‌های ورزشی استان رشته تیراندازی با کمان است.

جهانشیر خاطرنشان کرد: با اتحاد و همدلی در این رشته ورزشی چشم انداز بسیار خوبی در سال های نه چندان دور خواهیم داشت.

تک کاندیدای هیئت تیراندازی با کمان استان همدان نیز در این مراسم گفت: در ابتدا باید از زحمات حمیدرضا یاری در گذشته کمال سپاسگزاری را داشته باشم و ما هم در ادامه همین راه را دنبال خواهیم کرد.

کیوان هنری افزود: برنامه‌های بسیار خوبی در این رشته ورزشی صورت گرفته تا تحولات جدی صورت گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های خود بیان کرد: دغدغه اصلی توجه به سنین پایه و استعدادیابی است و امیدوارم روزی بتوانیم کمان را به داخل مدارس ببریم.

هنری خاطرنشان کرد: با توجه به سنین پایه می‌توانیم آینده این رشته را در همدان تضمین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مجمع رأی گیری آغاز شد و کیوان هنری از ۱۶ رأی ماخوذه با همین تعداد رای برای ۴ سال آینده به عنوان ریاست هیئت انتخاب شد.

اداره کل ورزش وجوانان
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار