همراه اول
17. مرداد 1398 - 20:23   |   کد مطلب: 34973
همدان ورزش
دکتر شعبانی بهار با بیان اینکه همدان از استان های هدف و ممتاز فدراسیون تیراندازی با کمان است، گفت: اصحاب رسانه نقش مهم و بی بدیلی در توسعه و ترویج ورزش و به خصوص تیراندازی با کمان دارند و باید هیات های استانی تعامل بالایی با خبرنگاران و اصحاب رسانه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رئیس فدراسیون تیراندازی باکمان در مجمع انتخاباتی هیات همدان گفت: هیئت تیراندازی با کمان استان همدان از استان‌های پیش رو و موفق در سطح کشور است و وفاق و همدلی خوبی در استان وجود دارد.

شعبانی بهار با بیان اینکه استان همدان از استان های هدف و ممتاز فدراسیون است، عنوان کرد: تیراندازی با کمان همدان در مسیر پیشرفت قرار گرفته و روز به روز شاهد موفقیت های این هیات در سطوح مختلف هستیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور در ادامه با اشاره به لزوم توجه ویژه به رده‌های پایه بیان کرد: این ورزش باید به صورت خانوادگی توسعه یابدتا نوجوانان و جوانان بیشتری جذب این ورزش شوند.

وی گفت: برای توسعه و رشد تیروکمان باید جمعیت ورزشکاران این رشته افزایش یابد که این مهم جزو سیاست های فدراسیون قرار دارد.

دکتر شعبانی بهار در خصوص کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: اولویت اصلی در وزارت ورزش و فدراسیون کسب سهمیه است و چون کامپوند المپیکی نیست طبیعتا تمام توان خود را روی ریکرو که المپیکی است قرار داده‌ایم و امیدواریم در مسابقات تایلند بتوانیم کسب سهمیه کنیم

وی در خصوص عملکرد کمانداران در مسابقات جهانی پاراتیروکمان اظهار داشت: از 10 ورزشکار ما در مجموع 6 نفر سهمیه گرفتند و 4 نفر دیگر هم ان‌شالله در مسابقات آتی کسب سهمیه می‌کنند تا در پارالمپیک با صددرصد ترکیب حضور داشته باشیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با تبریک روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه نقش مهم و بی بدیلی در توسعه و ترویج ورزش و به خصوص تیراندازی با کمان دارند و باید هیات های استانی تعامل بالایی با خبرنگاران و اصحاب رسانه داشته باشند.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار