همراه اول
24. مرداد 1398 - 19:03   |   کد مطلب: 34984
همدان ورزش
بر اساس اعلام رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان ، اداره کل ورزش و جوانان همدان 39 درصد از سهم ریالی واگذاری طرح ها به بخش خصوصی استان را به دست آورده و توانسته است در این زمینه رتبه نخست را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان روز پنجشنبه با حضور استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی و اعضای این ستاد برگزار شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان در این نشست گفت: سیاست جدی دولت چابک سازی و میدان دادن به بخش خصوصی است لذا در همین راستا امسال ۱۰۰ طرح دولتی این استان به بخش خصوصی واگذار می شود.

اسکندر صیدایی با بیان اینکه مدیریت ارشد استان نیز توجه جدی به واگذاری طرحها به بخش خصوصی دارد بیان کرد: یکصد طرح هم اکنون در دست شناسایی، برنامه ریزی، ظرفیت سنجی و انتشار توسط دستگاه های اجرایی است و توقع داریم نسبت به سپری شدن این مراحل شتاب لازم صورت گیرد.

وی اضافه کرد: در واگذاری این طرح ها به بخش خصوصی نباید فرصت را از دست بدهیم و دستگاه های اجرایی باید اهتمام بیشتری داشته باشند.

اسکندر صیدایی افزود: ۲ هزار طرح در دست اجرا از سال ۹۵ تاکنون در این استان وجود داشته که از این تعداد ۸۰۰ طرح قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را داشته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان افزود: با توجه به اینکه سیاست دولت واگذاری بخش زیادی از طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی است تمامی این طرح‌ها احصا شدند.

صیدایی گفت: سیاست واگذاری طرح‌های دولتی به بخش خصوصی در همدان با توفیق بالایی انجام شد و در این راستا توانستیم در سال‌های ۹۵ و ۹۶ فراتر از سهمیه خود عمل کنیم.

وی تصریح کرد: در این بین اداره کل ورزش و جوانان همدان 39 درصد از سهم ریالی واگذاری طرح ها به بخش خصوصی استان را به دست آورده و توانسته است در این زمینه رتبه نخست را کسب کند.

در این نشست مهندس امین رنجبردار نماینده اداره کل ورزش و جوانان به عنوان دستگاه برتر در واگذاری پروژه ها به ارائه گزارش این حوزه پرداخت و مقرر گردید چهار پروژه استخر کوثر ملایر، سالن تکواندو و سالن اسکواش همدان و پیست اسکی تاریکدره نیز در سه ماه آینده به بخش خصوصی واگذار گردد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار