همراه اول
31. مرداد 1398 - 23:39   |   کد مطلب: 34987
همدان ورزش
مسابقات بسکتبال و شطرنج دختران المپیاد استعدادهای برتر کشور با برگزاری مراسم افتتاحیه به طور رسمی کار خود را به میزبانی همدغان آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مراسم افتتاحیه مسابقات بسکتبال و شطرنج دختران المپیاد استعدادهای برتر کشور صبح امروز امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و معاونین اداره کل و سرپرستان، مربیان، داوران و ورزشکاران شرکت کننده در سالن امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: لمپياد استعدادهاي برتر ورزش كشور كه در رشته هاي مختلف برگزار مي شود در شناسايي، جذب و پرورش ورزشكاران مستعد نقش مهم و ارزنده دارد.

وی افزود: اين المپياد با شعار 'ورزش، دوستي و آينده بهتر' در رشته هاي مختلف پسران و دختران در استانهاي مختلف برگزار مي شود كه به حتم نتايج بسيار مثبتي را در كشف ورزشكاران مستعد خواهد داشت. 

جهانشیر گفت: همدان به مدت ده روز میزبان ۴ رشته کشتی آزاد پسران، شطرنج دختران، ژیمناستیک دختران و بسکتبال ۵ نفره دختران در المپیاد استعدادهای برترخواهد بود .

گفتنی است در مسابقات بسکتبال 450 ورزشکار از 27 استان کشور حضور دارند و در هشت گروه چهار تیمی با هم رقابت می پردازند.

همچنین در مسابقات شطرنج دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور ۱۱۲ شطرنج باز دختر از استانهای مختلف کشور در هفت دور به روش سوئیسی تا روز سه شنبه پنجم شهریور ماه با یکدیگر رقابت می کنند.

اداره کل ورزش وجوانان 

دیدگاه شما

آخرین اخبار