همراه اول
10. مهر 1398 - 18:58   |   کد مطلب: 34998
نخستین جشنواره ورزشی کارکنان وزارت اقتصاد و دارایی در همدان برگزار می‌شود
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: نخستین جشنواره ورزشی کارکنان منطقه ۶ وزارت اقتصاد و دارایی در استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،ناصر محمودی در جمع خبرنگاران گفت:  توانمندسازی کارکنان محور و مدار توسعه در هر مجموعه است و مجموعه ای که کارمندان آن از رشد فکری و جسمی بهره مند شوند کارآیی بهتری خواهند داشت . 

وی ادامه داد: در راستای ارتقا سطح کیفی روحیات کارمندان   برنامه‌های متعددی در این زمینه در وزارتخانه و ادارات کل استان‌ها برگزار می‌شود که یکی از این برنامه‌ها برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی است که برای نخستین بار به استان همدان واگذار شده است . 

محمودی با اشاره به این که همدان میزبانی از جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان منطقه 6  وزارت اقتصادی و دارایی را برعهده گرفته است عنوان کرد: این مسابقات روزهای پنجشنبه و جمعه، یازدهم و دوازدهم مهرماه در محل دانشگاه آزاد همدان برگزار می‌شود که تعداد 200 ورزشکار در این رقابت ها حضور دارند و از استان همدان حدود 28 ورزشکار نیز شرکت دارند . 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان عنوان کرد: در این مسابقات 200 ورزشکار شامل 100 ورزشکار مرد و 100 ورزشکار بانو از استان‌های همدان، لرستان، کرمانشاه، کردستان، مرکزی و ایلام حضور دارند.

 

انتهای پیام/ آ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار