همراه اول
5. آذر 1398 - 12:13   |   کد مطلب: 35001
تبعیت جامعه از ولایت فقیه باعث رفع مشکلات می‌شود /ورزشکاران از خواص جامعه هستند
حجت‌الاسلام حسین علیی‌ اظهار کرد: تبعیت جامعه از ولایت باعث رفع مشکلات می‌شود و جامعه را به سر منزل مقصود می‌رساند و عدم تبعیت از ولایت باعث گمراهی و ظلالت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) به مناسبت هفته بسیج با کارکنان و مدیریت اداره کل ورزش وجوانان دیدار و گفتگو کرد، وی در این دیدار گفت: 40 سال از طلوع انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در طول این مدت شاهد فرازوفرودهایی بودیم که در تمام این سال‌ها جبهه باطل تمام‌قد در مقابل نظام اسلامی ایران که محور جبهه حق در دنیا است ایستاده و در تمام این سال‌ها به دنبال این بوده که عرصه را بر مردم ایران اسلامی تنگ کند.
وی خاطرنشان کرد: در هر برهه‌ای از انقلاب اسلامی شاهد تلاش دشمن برای زدودن تفکر بسیجی بوده‌ایم، اما چون بسیج و بسیجی برای یاری دین خدا برخاسته نصرت الهی را دارد و همین باعث شده در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کند.
حجت‌الاسلام حسین علیی‌ اظهار کرد: تبعیت جامعه از ولایت باعث رفع مشکلات می‌شود و جامعه را به سر منزل مقصود می‌رساند و عدم تبعیت از ولایت باعث گمراهی و ظلالت می‌شود.
وی بابیان اینکه بسیج مرز ندارد و همین باعث شده تمام نقشه‌های پیچیده‌ای که دشمن علیه این نظام طراحی می‌کند نقش بر آب شود، عنوان کرد: بسیجیان از دل مردم جوشیده و نشان داده‌اند همواره در کنار مردم بوده‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) تصریح کرد: بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس نشان دادند از ایستادن در مقابل دشمنان نمی‌هراسند، در فتنه‌های امنیتی 78، 88 و 96 نیز دشمن با بسیج کنار زده شد.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم همدان در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور اظهار داشت: خوشبختانه مردم همدان همواره پای آرمان‌های نظام ایستاده اند و امروز نیز بار دیگر با حضور پر شور خود این موضوع را به اثبات رساندند.
حجت‌الاسلام حسین علیی‌ خاطرنشان کرد: دشمنان چندین سال برای چنین فضایی برنامه ریزی کرده بودند که سخنان رهبری همه برنامه‌های دشمنان را خنثی کرد.
وی با اشاره به اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد مانع در مسیر انقلاب بکار گرفته است، گفت: دشمنان ما همواره شکست خورده و باز هم شکست خواهند خورد.
وی با بیان اینکه ورزشکاران از خواص جامعه هستند، افزود: هر چه شاهد رشد ورزش در جامعه باشیم قطعا از ناهنجاری های اجتماعی کاسته خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار