همراه اول
26. آذر 1398 - 13:19   |   کد مطلب: 35015
بهزادی رئیس هیئت نجات غریق شهرستان ملایر از بازرسی ماهیانه استخرهای این شهرستان با هدف بررسی مسائل و مشکلات ناجیان غریق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،عل بهزادی رئیس هیئت نجات غریق شهرستان ملایر در خصوص بازرسیهای ماهیانه این هیئت اظهار داشت : پیگیری مشکلات ناجیها در استخرها , تعداد ناجی ها در سانسهای تمرینی و عمومی , بیمه نامه ها , پرداخت حق الزحمه ناجی ها و بررسی تاسیسات و مسائل فنی از مواردی بود که هیئت وظیفه خود دانست تا با کمیته بازرسی خود از استخرهای فعال در سطح شهرستان بازدید و این موارد را مورد بررسی قرار دهد.

بهزادی در ادامه صحبتهای خود تصریح کرد و گفت : در بیست و دوم آذر ماه سال جاری به همراه کمیته بازرسی و دکتر حسینی دبیر این هیئت از استخر سیفیه بازدید به عمل آمد که با توجه به همکاری مدیریت خوب استخر سیفیه موارد فوق تا حد امکان رعایت و استخر مربوطه از شرایط مطلوبی برخوردار بود .

رئیس هیئت نجات غریق شهرستان ملایر در ادامه افزود:بازرسی از استخرها هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان به صورت ماهیانه انجام و گزارشات مربوطه به اداره ورزش و جوانان این شهرستان و هیئت نجات غریق و غواصی استان ارسال خواهد شد.

بهزادی در پایان صحبتهای خود با اشاره به اجرای طرحهای جدید بازرسی گفت : در این خصوص نیز هیئت طرحهایی را طبق قوانین مربوطه پیش بینی کرده که با هماهنگیهای لازم با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر , هیئت نجات غریق و غواصی استان و بازرسی اداره شهرستان و استان آنها را در ماههای آینده در زمینه بازرسی اجرایی خواهد کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار