همراه اول
29. آذر 1398 - 11:30   |   کد مطلب: 35021
برگزاری کارگاه آموزش مینی گلف
کارگاه آموزش رایگان مینی گلف روز جمعه برگزار خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،علی اصغر سالوند رییس هیئت گلف استان اظهار کرد : در راستای همگانی کردن رشته مفرح و جذاب مینی گلف روز جمعه کارگاه آموزش رایگان جهت کارکنان دولت در دو بخش بانوان و آقایان با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان برگزار خواهد گردید .
وی ادامه داد : رشته مینی گلف ویژگی های منحصر به فردی دارد از جمله یادگیری سریع و آسان عدم نیاز به فیزیک جسمانی خاص و بدون محدویت سنی . از طرفی دیگر تمرکز ورزشکار را بسیار بالا می برد و موجب آرامش ذهنی می گردد که امروزه با توجه به دغدغه های زندگی ماشینی یکی از نیاز های اساسی هر شهروندی به ویژه قشر کارمند می باشد .
سالوند افزود : پس از برگزاری جلسات مقدماتی دبیر هیئت با رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان ، مقرر گردید این کارگاه آموزشی روز جمعه از ساعت 9 الی 11 جهت بانوان و از ساعت 11:30 الی 13:30 جهت آقایان در استادیوم ورزشی سردار شهید علیرضا شمسی پور واقع در خیابان سعیدیه برگزار گردد .
رییس هیئت گلف استان در پایان خاطر نشان کرد : در خصوص برگزاری این کارگاه آموزشی مربیان و مسئولان هیئت آمادگی کامل را دارند و شرکت در این برنامه جهت عموم نیز آزاد می باشد .

دیدگاه شما

آخرین اخبار