همراه اول
4. دى 1398 - 12:26   |   کد مطلب: 35030
رقابت 236 بانوی ورزشکار در مسابقات کارمندان دولت همدان
مسئول اجرایی مسابقات ورزشی کارکنان دولت همدان گفت: 236 بانوی ورزشکار در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،عباس سعیدیان اظهار داشت: بانوان ورزشکار در این دوره از مسابقات در قالب هفت رشته دارت، تنیس روی‎میز، شنا، آمادگی جسمانی، بدمینتون، والیبال و طناب‌کشی رقابت دارند.
وی اضافه کرد: در این مسابقات و در رشته طناب کشی تیم دانشگاه علوم پزشکی عنوان قهرمانی را کسب کرد، دانشگاه ابن سینا دوم شد و آب منطقه ای بر سکوی سوم قرار گرفت.
سعیدیان بیان کرد: علوم پزشکی ابن سینا در تنیس روی میز قهرمان شد و در رشته دارت اداره ورزش و جوانان، علوم پزشکی عنوان دوم را کسب کرد و تیم دارایی نیز عنوان سوم را به دست آورد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در رشته آمادگی جسمانی علوم پزشکی ابن سینا قهرمان شد،  در بدمینتون علوم پزشکی ،  ورزش و جوانان و تامین اجتماعی به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.
مسئول اجرایی مسابقات ورزشی کارکنان دولت همدان یادآور شد:  در رشته شنا آموزش و پرورش اول شد، علوم پزشکی عنوان دوم را به دست آورد و تیم های مخابرات و تامین اجتماعی مشترک سوم شدند.
وی افزود: در رشته والیبال علوم پزشکی مقام اول را کسب کرد، آموزش و پرورش بر سکوی دوم ایستاد و دادگستری در جایگاه سوم قرار گرفت.  
 تیم های برتر این رقابت ها مجوز حضور در مسابقات قهرمانی کشور را کسب کردند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار