همراه اول
6. ارديبهشت 1399 - 9:53   |   کد مطلب: 35048
شهردار همدان گفت: خوشبختانه در سال 98 شاهد تحول عظیمی در ورزش شهروندی همدان بودیم و توانستیم اقدامات خوبی در زمین رشد زیرساخت‌های ورزشی محلات رقم بزنیم.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،عباس صوفی در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش با اشاره به نگاه شهرداری همدان به ورزش شهروندی و توجه ویژه به آن اظهار داشت: ورزش شهروندی که در همدان با نام ورزش محلات در این سال‌ها فعالیت داشته یکی از مزیت‌های اجتماعی شهر همدان است که با نگاه ویژه شورای اسلامی شهر همدان و شهرداری در این سال‌ها توانسته در سلامت جامعه قدم بردارد.

وی افزود: به طور قطع ورزش شهروندی نقش مهمی در ساخت زیربنای شهری دارد و ما به عنوان یکی از کلیدهای اصلی توسعه شهر به آن نگاه می‌کنیم و هر سال به دنبال تقویت و توسعه ورزش شهروندی در همدان هستیم.

شهردار همدان با بیان اینکه در سال 98 شاهد موفقیت چشمگیر ورزش شهروندی در همدان بودیم، گفت: برای نخستین بار در رشته فوتبال ما توانستیم مسابقات را در رده‌های سنی پایه برگزار کنیم و بتوانیم علاوه پر کردن اوقات فراغت و نشاط اجتماعی در امر آموزش و استعدادیابی هم قدمی برداریم.

صوفی خاطرنشان کرد: افزایش تعداد رشته‌های ورزشی و فعال کردن چندین رشته برای بانوان نیز باعث شد استقبال از ورزش شهروندی در سال گذشته بسیار چشمگیر باشد و امروز ورزش شهروندی در همدان به عنوان یکی از مطالبات مردمی از شهرداری شناخته می‌شود.

وی با اشاره به حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: خوشبختانه نگاه اعضای شورای اسلامی شهر همدان از ریاست و تمامی اعضای شورا به ورزش شهروندی و توسعه روز افزون آن کاملا مثبت بوده که این موضوع جای خوشحالی دارد و جا دارد از تک تک اعضا کمال تشکر را داشته باشم.

صوفی با اشاره به رشد زیرساخت‌های ورزش شهروندی در محلات همدان گفت: در حال حاضر تعداد 17 زمین  ورزشی در سطح محلات همدان در حال احداث هستند که از این تعداد زمین فوتبال و والیبال پارک لاله تکمیل شده است.

وی عنوان کرد: علاوه بر موردهای اشاره شده زمین‌های ورزشی دره مرادبیگ، زمین منوچهری، پارک مردم در حال ساخت و تجهیز هستند امیدواریم تمامی این 17 پروژه تا پایان بهار 99 به بهره‌برداری رسیده باشند همچنین علاوه بر سالن ورزشی چند منظوره فرهنگسرای ولایت واقع در کوی خضر در محله‌های کوی جنت و کوی مدرس دو سالن چند منظوره دیگر نیز در دستور کار ما قرار دارد.

شهردار همدان با بیان اینکه افزایش زیرساخت‌های ورزشی محلات همدان سرمایه اجتماعی در جهت سلامت جامعه خواهد بود، بیان کرد: نشاط و سلامتی جامعه از اهداف اصلی ما در افزایش زمین‌های ورزشی بوده که از 15 عدد گذشته به بیش از 32 زمین در حال حاضر رسیده‌ایم.
صوفی یادآور شد: به طور قطع باز هم با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر همدان و کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی تا جایی که بتوانیم در رشد زیرساخت‌های ورزشی قدم‌های مثبتی را برخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه زمین‌های چمن مصنوعی امکان استفاده در تمام سال را خواهند داشت، بیان کرد: در ساخت و تجهیز این زمین‌ها تلاش کرده‌ایم از بهترین لوازم استفاده کنیم و کیفیت را مد نظر داشته‌ایم به دلیل مصنوعی بودن چمن این زمین‌ها امکان استفاده در طول فصول مختلف سال را خواهند داشت.

شهردار همدان ادامه داد: همچنین به دنبال این هستیم نور مناسب در این زمین چمن‌ها نصب شود تا در زمان تاریکی نیز مردم بتوانند از این مکان‌ها استفاده کنند همچنین این چمن‌ها را برای حفظ و نگه‌داری به شورای اجتماعی همان محلات خواهیم سپرد.

صوفی با اشاره به فعالیت و برنامه‌ریزی بهتر برای ورزش شهروندی همدان در سال 99 گفت: در سال 99 به دنبال برنامه‌ریزی کاملا منسجم‌تر برای ورزش محلات خواهیم بود تا بتوانیم کیفیت و تعداد رشته‌ها را برای شهروند افزایش دهیم همچنین نگاه بسیار ویژه‌تری به ورزش بانوان خواهیم داشت تا مشارکت بیشتری در این زمینه داشته باشیم.

وی افزود: از تمامی عوامل اجرایی ورزش شهروندی که در این زمینه بدون چشم داشت نیز شهرداری همدان را کمک می‌کنند جا دارد سپاسگذاری کنم.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار