همراه اول
27. مهر 1399 - 14:04   |   کد مطلب: 35051
رئیس هیئت کبدی استان همدان در جمع خبرنگاران از اجرای ۱۶ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت بدنی در استان همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،سید مصطفی موسوی با اعلام این خبر گفت در راستای گرامیداشت هفته تربیت بدنی و بزرگداشت ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش استان هیئت کبدی استان همدان با تشکیل ستاد بزرگداشت هفته تربیت بدنی با مسئولیت کمیته مسابقات و برنامه ریزی و عضویت سایر کمیته ها برنامه‌های مختلفی را پیش بینی نموده و در هفته جاری اجرایی خواهد کرد.

 

وی ادامه داد یکی از اهداف ورزش علاوه بر سلامتی جسم و روان اعتلای فرهنگ جوانمردی است و بهترین الگو نیز برای ورزشکاران در این زمینه شهدای عزیز کشورمان می‌باشد زنده نگه داشتن یاد شهدا به عنوان یک وظیفه بر عهده ما می باشد لذا یکی از برنامه هیئت کبدی در هفته تربیت بدنی غباروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا است.

 

موسوی در ادامه با اشاره به نقش آموزش در گسترش ورزش بیان داشت نقش آموزش در پیشرفت و گسترش ورزش پهلوانی و قهرمانی بر هیچ کس پوشیده نیست و امروزه آموزش به عنوان یکی از نیازهای اساسی و پایه در هر زمینه می باشد این هیئت نیز به منظور بسط و گسترش ورزش کبدی و افزایش آگاهی دوستداران این ورزش مفرح اقدام به برگزاری ۸ دوره تخصصی آموزشی به صورت مجازی توسط کمیته آموزش هیئت نموده است.

 

رئیس هیئت کبدی استان در ادامه بیان داشت دیدار با پیشکسوتان و نشست هم اندیشی با ورزشکاران داوران و مربیان کبدی استان از دیگر برنامه های این هیئت در هفته تربیت بدنی خواهد بود.

 

 وی در ادامه بیان داشت یکی از اهداف هیئت کبدی استان تکمیل و افزایش زیرساخت‌های لازم برای پیشرفت هرچه بهتر ورزش کبدی در سطح ملی می‌باشد که این مهم نیازمند جذب اعتبارات می باشد لذا از دیگر برنامه‌های این هیئت دیدار با جناب آقای دکتر مفتح نماینده محترم شهرستان تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون کبدی و همچنین بازدید از زیرساخت‌های ورزش هیئت کبدی در سطح استان می باشد.

 

موسوی با اشاره به نقش دانشگاه ها در توسعه ورزش بیان داشت همواره دانشگاه‌ها یکی از محل‌های پیشرفت و توسعه در هر زمینه‌ای بوده و بیشتر قهرمانان ملی ما نیز کار خود را از دانشگاه آغاز نمودند لذا دانشگاه بوعلی سینا نیز به عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر کشوری از این قاعده مستثنا نبوده و یکی از برنامه‌های این هیئت نشست بررسی همکاری با رئیس تربیت بدنی دانشگاه بوعلی‌سینا می باشد.

 

رئیس هیئت کبدی استان در پایان گفت از دیگر برنامه های این هیئت اکران بنر با مضامین فرهنگی و ترویج ورزش و منش پهلوانی، انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، آیین تجلیل از برترین های پویش ورزش در خانه، برگزاری مسابقات مجازی با موضوع دانسته‌های ورزش کبدی و... است که در هفته تربیت بدنی برگزار خواهد شد.

 

موسوی در پایان این هفته را تمامی ورزشکاران و دوستداران ورزش بویژه خانواده بزرگ کبدی استان همدان تبریک گفت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار