همراه اول
3. آبان 1399 - 10:19   |   کد مطلب: 35052

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،هیئت کبدی استان همدان، سید مصطفی موسوی گفت: نخستین اردوی تیم ملی کبدی ساحلی ایران به شکل تمرین انفرادی به مدت ۱۰ روز با دعوت از دو بازیکن کبدی استان آغاز شد.

رئیس هیئت کبدی استان ادامه داد با نظر سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی آقایان و شورای فنی فدراسیون، ۳۹ بازیکن از سراسر کشور به این اردو دعوت شدند که آقایان حمید میرزایی و میلاد جباری از استان همدان به اولین اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی افزود اولین اردوی تیم ملی با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور بررسی آمادگی بازیکنان به صورت انفرادی برگزار می گردد و در صورت آماده نبودن بازیکنان امکان خط خوردن نام ایشان از لیست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی وجود دارد.

موسوی با اشاره به ضرورت حفظ سلامت و آمادگی ورزشکاران در شرایط کنونی بیان داشت با توجه به شیوع بیماری کرونا از ستاد مقابله با کرونا در استان همدان و شهرستان کبودراهنگ تقاضا داریم تا شرایط لازم را برای تمرین بازیکنان دعوت شده در مکان های ورزشی فراهم آوردند تا در رقابت با سایر دعوت شدگان برای عضویت در تیم ملی موفق شوند

رئیس هیئت کبدی استان در ادامه با تاکید بر ضرورت حفظ سلامتی بازیکنان در شرایط فعلی گفت ضروری است برای عقب نماندن دعوت شدگان از سایر رقبای خود، فضای ورزشی مناسب و استاندارد در اختیار ایشان قرار گیرد تا با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد و نظارت دستگاه های ناظر، تمرینات خود را به صورت انفرادی ادامه دهند.

سید مصطفی موسوی ضمن اشاره به رقابت سنگین برای پوشیدن لباس تیم ملی در بین بازیکنان دعوت شده بیان داشت این دو بازیکن افتخار و نماینده ورزش استان هستند و همه ما باید تلاش خود را برای مساعدت به ایشان به کار گیریم.

وی ادامه داد اکنون نبود فضای مناسب ورزشی برای تمرین به اصلی ترین دغدغه بازیکنان تبدیل شده است که امیدواریم با همکاری مسئولین شهرستان بزودی این مشکل مرتفع شود

رئیس هیئت کبدی استان با تاکید بر لزوم ایجاد انگیزه در میان جوانان و ورزشکاران افزود حضور بازیکنان در رقابت‌های بین‌المللی می‌تواند باعث ایجاد انگیزه در جوانان و پویایی جامعه گردد.

وی در ادامه بیان داشت حضور ورزشکاران در رقابت‌های بین‌المللی و قهرمانی می‌تواند ارز آوری خوبی برای کشور داشته باشد و باید از این ظرفیت استفاده نمود.

موسوی در پایان اضافه کرد امیدواریم تیم ملی کبدی ساحلی همچون گذاشته در این مسابقات نیز بدرخشد و خوشرنگ‌ترین مدال المپیک ورزش های ساحلی ۲۰۲۱ در کشور چین را برای میهن اسلامی به ارمغان آورد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار