همراه اول
3. آذر 1399 - 19:31   |   کد مطلب: 35058
رئیس ورزش شهروندی همدان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته به زودی از سایت و اپلیکیشن ورزش شهروندی همدان رونمایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، سعید پناه‌آبادی با اشاره به برنامه‌ریزی ورزش شهروندی همدان اظهار داشت: به دنبال این هستیم در گام نخست به زودی سایت و اپلیکیشن ورزش شهروندی همدان را راه‌اندازی کنیم و تقریباً بیش از ۹۰ درصد اقدامات در این زمینه انجام شده و به زودی در اختیار شهروندان همدان قرار می‌گیرد.

وی افزود: تنها سایت ورزش شهروندی کشور در مشهد ایجاد شده که طراحی سایت ورزش شهروندی بسیار جامعه‌تر بوده و برای نخستین بار اپلیکیشن ورزش شهروندی در کشور نیز در کنار سایت در اختیار همدانی‌ها قرار خواهد گرفت.

رئیس ورزش شهروندی همدان با اشاره به افتتاحیه ورزش شهروندی در سال ۹۹ گفت: به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا بارها و بارها افتتاحیه ورزش شهروندی همدان در سال ۹۹ به تعویق افتاد اما به دنبال این هستیم تا با فروکش کردن این ویروس افتتاحیه باشکوهی را در همدان برگزار کنیم.

پناه‌آبادی خاطرنشان کرد: همچنین به زودی اعضای کمیته‌های ورزش شهروندی همدان با ابلاغ‌هایی که صادر خواهیم کرد معرفی خواهند شد و کار خود را آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه حداقل برای ۱۰ درصد جمعیت ورزش همدان هدف‌گذاری کرده‌ایم، بیان کرد: طبق آمارها به طور تقریبی شهر همدان ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که در فاز نخست ورزش شهروندی حداقل ۱۰ درصد این جمعیت یعنی ۷۰ هزار نفر در ورزش شهروندی شهرداری همدان ثبت نام خواهند.

رئیس ورزش شهروندی همدان عنوان کرد: تعداد رشته‌های ورزش شهروندی همدان را به بیش از ۴۰ رشته برای بانوان و آقایان رسانده‌ایم تا بتوانیم جمعیت بیشتری را جذب ورزش شهروندی کنیم.

پناه‌آبادی با اشاره به تغییر ساختار ورزش محلات به شهروندی گفت: امسال اساس‌نامه ورزش شهروندی را نوشته‌ایم و در تمامی ناحیه‌ها و مناطق شهر همدان ورزش شهروندی فعال خواهد شد و به مانند سال‌های گذشته محدود به چند محله نخواهیم شد.

وی افزود: حمایت‌های مدیریت شهری، شورای اسلامی و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان باعث شد تا ورزش شهروندی همدان با ساختار و چارت بسیار منظم برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار