همراه اول
3. آذر 1399 - 19:33   |   کد مطلب: 35060
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:
نقش بسیج در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی انکارناپذیر است
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز که بیش از 40 سال از عمر انقلاب می‌گذرد بسیج در تمام عرصه‌ها نقش انکارناپذیری را ایفا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،روح‌الله وجدی هویدا در دیدار با فرمانده‌هان پایگاه‌های بسیج سطح شهر همدان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت بسیج اظهار داشت: در 40 سال گهر باری که از عمر انقلاب اسلامی ما می‌گذرد نقش نیروی بسیج در تمام این راه به صورت پر رنگ دیده می‌شود.
وی افزود: بسیجیان در تمامی عرصه‌ها بدون چشم داشت ورود پیدا می‌کنند و با اخلاصی که در آنها وجود دارد کارها را به نحو مطلوب جلو می‌برند چه در زمان جنگ که با اهدای جان خود از انقلاب دفاع کردند چه امروز که در صف اول مبارزه با کرونا کنار پزشکان و پرستاران باز هم از جان خود برای این مردم و انقلاب هزینه می‌کنند.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به نقش بسیجیان در دوران کرونا اظهار گفت: یک روز در کشور سیل می‌آید می‌بینیم صف اول بسیجیان هستند، یک روز زلزله می‌شود باز هم این بسیجیان هستند که به کمک می‌شتابند امروز هم که ویروس منحوس کرونا در کشور شیوع پیدا کرده دیدیم در صف اول ضدعفونی شهرها بسیجیان ورود پیدا کردند.
وجدی‌هویدا خاطرنشان کرد: در جذب کمک‌های معیشیتی به سخنان رهبر انقلاب لبیک گفتند و در گوشه گوشه شهر هر پایگاه بسیج بسته‌های معیشتی را با کمک بسیجیان آن محله جمع‎‌آوری کرده و در اختیار نیازمند قرار دادند.
وی با بیان اینکه باید قدردان این نیروهای انقلابی باشیم، بیان کرد: شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تا جایی که در توان داشته در تمام زمینه هر جا که نیروی سپاه و بسیجیان به ما مراجعه کردند با آغوش باز هر امکاناتی که در توان‌مان بوده در اختیار آنها قرار داده ایم.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در بحث فضاسازی شهری به مناسبت هفته بسیج نیز با همکاری شهرداری مناطق، سازمان سیما، منظر و فضای سبز در هر منطقه 2 بیلبورد و بنر در سطح شهر نصب شد.
گفتنی است، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با حضور در حوزه‌های بسیج شهید شکری‌پور، بسیج کارمندی شهید چیت‌سازیان، و حوزه بسیج خواهران کوثر با فرماندهان پایگاه‌ها دیدار و ضمن تبریک هفته بسیج با هدای لوح از فرماندهان و بسیجیان تقدیر کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار