همراه اول
19. دى 1399 - 20:40   |   کد مطلب: 35062
با ابلاغ حکم مدیرعاملی امیرعظیمی و پرداخت درصدی از قرارداد کادرفنی و بازیکنان، تیم پاس در آستانه هفته چهارم مسابقات، بر ریل آرامش افتاد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور نماینده سبزپوش همدان روز یکشنبه در تهران به مصاف میزبان خود تیم میلاد مهر می‌رود.

پاسی‌ها که این فصل از رقابت‌ها را با مهدی پاشازده، به عنوان سرمربی آغاز کردند، علی‌رغم بازی‌های خوب از 3 بازی ابتدایی خود در این فصل صاحب 3 امتیاز از 3 تساوی شدند.
اما به غیر از بداقبالی‌های بازیکنان تیم پاس در زدن ضربات آخر در 3 بازی گذشته، بلاتکلیف بودن مدیریت باشگاه در کسب این نتایج نیز بی‌تاثیر نبود.

بلاتکلیف بودن مدیریت باشگاه در 3 هفته ابتدایی

 امیرعظیمی 3 بازی گذشته را با عنوان سرپرست مدیرعاملی در باشگاه فعالیت می‌کرد و همین مسئله باعث شده علی‌رغم همه تلاش‌ها امور باشگاه آنطور که باید پیش نرود و دست وی برای امضای چک‌ها و احکام بسته باشد.

ابلاغ حکم مدیرعاملی و پرداخت درصدی از قراردادها

 اما در اواسط این هفته با تایید مسئولان همدان امیرعظیمی رسما به عنوان مدیرعامل باشگاه منصوب و حکم وی صادر شد تا در آستانه هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال امور مدیریتی و کارهای پشتیبانی تیم بر روی غلتک بیفتد و پاس روی آرامش را ببیند؛ چنان که روز گذشته حساب کادرفنی و بازیکنان تیم پاس از سوی مدیرعامل شارژ و درصدی از قراردادشان پرداخت شد.
امیرعظیمی بلافاصله پس از ابلاغ حکمش، محمدرضا آرتیمانی را به عنوان مدیر اجرایی، مهدی بوجاریان را به عنوان رئیس کمیته انظباطی، حمیدرضا عابری منصور را به عنوان معاون مالی و میلاد پیرنظری را به عنوان مشاور حقوقی باشگاه منصوب کرد تا رفته رفته چارت سازمانی و اجرایی تیم شکل بگیرد.

تکمیل پازل حمایتی باشگاه با ابلاغ حکم مدیرعامل

بی‌تردید پیش از ابلاغ حکم مدیرعامل باشگاه، پازل حمایتی مسئولان استان از جمله حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، عباس صوفی شهردار و رئیس هیئت فوتبال استان همدان و مدیرکل ورزش و جوانان، از تیم پاس کامل نبود که شد.
با شرایط موجود به نظر می‌رسد پاس بر ریل آرامش افتاده است و باید در انتظار حضور موفق این تیم در ادامه مسابقات بود.

میلاد مهر میزبان پاس در هفته چهارم 

تیم پاس همدان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور ( گروه ب) از ساعت 14 روز یکشنبه 21 دی در ورزشگاه شهید کشوری تهران به مصاف تیم میلاد مهر می‌رود.
سبزپوشان همدانی پیش از آغاز هفته چهارم با 3 امتیاز در رتبه هشتم جدول و تیم میلاد مهر تهران با یک امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول 14 تیمی گروه ب ایستاده است.

انتهای پیام/ ح 

دیدگاه شما

آخرین اخبار