همراه اول
11. آبان 1400 - 8:26   |   کد مطلب: 35071
میثم عزیزی سرپرست کمیته اسپوکس استان؛
هنر رزمی اسپوکس در همه شهرستانهای استان نمایندگی می پذیرد
میثم عزیزی سعید از فعال شدن رشته ورزشی اسپوکس در استان خبر داد و گفت: ورزشکارانی که علاقمند هستند می توانند نمایندگی این رشته ورزشی را در سراسر استان بگیرند تا شاهد فعال شدن این رشته مهیج و فعال در اکثر شهرستانها باشیم.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، میثم عزیزی سعید طبق حکمی بعنوان سرپرست کمیته اسپوکس همدان منصوب شد که در این حکم آمده است. 

احتراما به پیشنهاد هیات محترم انجمنهای ورزشی استان همدان و نظر به سابقه ورزشی و علاقمندی شما به توسعه ورزش اسپوکس به موجب این ابلاغ حضرتعالی بعنوان سرپرست کمیته اسپوکس استان همدان منصوب می گردید. امید است با بهره گیری از تجارب پیشکسوتان و متخصصین این رشته ورزشی در ارتقا جایگاه و پویایی مستمر انجمن اسپوکس گامی مثبت برداشته و در اعتلای ورزش اسپوکس استان مربوطه موفق و موید باشید. حسن تدبیر، همکاری و همدلی و همراهی در این ماموریت دسته جمعی پیش شرط موفقیت است.

عزت، توفیق و سربلندی شما را در انجام ماموریت محوله از خداوند منان مسئلت می نمایم.

استاد ميثم عزيزي سعيد داراي مدرك كارشناسی علوم سياسي و کارشناسی مدیریت می باشد.

وی از دوران نوجواني با جديت ، به فراگيري هنرهاي رزمي پرداخته و توانسته است در هفت سبك مستقل موفق به اخذ مدرك شود .

این مربی ورزشی  در رشته هاي تكواندو ،كاراته ، ووشو ، جوجيتسو ، هاپكيدو ، سان شين دو ،كوك سول وان  و ... داراي فعاليت هاي چشمگيري بوده است و در هنر رزمي دفاع شخصی « آي كي دو »  نيز موفق به اخذ مدرک از جانب استاد سید امیر علی هندی گرديده است .

هم اکنون در سبک پارسیان آی کی دو جمهوری اسلامی ایران مشغول به فعالیت می باشد.

همچنين با تجربه هاي متعدد ورزشي و تحقيق درسبك هاي مختلف رزمي ؛ براي نخستين بار هنر رزمي دفاع شخصی «آي كي دو»  را استان همدان  اشاعه داده است .

سنسه عزیزی تنها دارنده دان سه جهانی از کشور ژاپن و تنها نماینده سبک جهانی دفاع شخصی آی کی دو و تنها نماینده رسمی استاد بزرگ استیون سیگال در استان همدان می باشد

انتهای پیام/آ

دیدگاه شما

آخرین اخبار