همراه اول
13. آذر 1400 - 19:35   |   کد مطلب: 35072
کاپیتان اسبق تیم ملی در همدان
علیرضا نادی کاپیتان با اخلاق سالهای اخیر تیم ملی والیبال ایران هدایت تیم دسته اولی سروقامتان همدان را عهده دار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،تیم والیبال سروقامتان همدان که با تلفیقی از بازیکنان بومی و غیر بومی بعنوان نماینده استان در لیگ دسته اول باشگاه های حضور دارد در چهار هفته ابتدایی این رقابت ها نتوانست انتظارات جامعه والیبال را برآورده کند.
این تیم جوان و با انگیزه با سرمربیگری سید علی خباره گه مراحل تست گیری و آماده سازی را پشت سر گذاشته اما در چهار دیدار نخست لیگ دسته یک با یک پیروزی و سه شکست متوالی شرایط نامطلوبی را در جدول گروه ب رقم زده است.
بر اساس تصمیم کمیته فنی و جمع‌بندی نهایی مهدی محبی مالک و همچنین امید رحیمیان مدیرعامل باشگاه ادامه همکاری با خباره گه بعنوان سرمربی میسر نشد و از امروز علیرضا نادی جایگزین وی شد تا هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.
نادی که سابقه درخشان در دوران بازی خود داشته در تیمهای سوپرلیگی صنام،سایپا
پیکان تهران،داماش گیلان،کاله مازندران،شهرداری ارومیه، باریج اسانس کاشان، شهرداری گنبد، متین ورامین، شهرداری اراک عضویت داشته و به عنوان متعدد آسیایی دست یافته است.
علیرضا نادی پیش از سعید معروف چندین سال کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان را بر عهده داشته است.
با تغییرات صورت گرفته مهدی هادی که تجربه زیادی در دوران بازی خود در تیمهای مختلف دارد بعنوان تمرین دهنده و همچنین دو مربی جوان همدانی رافع محمدظاهری آنالیزور و حمید الوندی مربی بدنساز در کار فنی نادی را کمک خواهند کرد.
تیم والیبال سروقامتان همدان در چارچوب رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های ایران سه شنبه ۱۶ آذر از ساعت ۱۶ در ورزشگاه ۴ هزارنفری چالوس به مصاف تیم ایرانشید خواهد رفت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار