همراه اول
9. دى 1400 - 10:14   |   کد مطلب: 35074
سرپرست تیم والیبال سروقامتان همدان با اشاره به آغاز دوره دوم مسابقات دسته اول اظهار داشت: در هفته نخست دور برگشت باید در سفر سخت هزار کیلوتری به مصاف تیم والیبال مرودشت در فارس برویم.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،فرشید گل محمدی در جمع ورزشی نویسان همدان با اشاره به حضور ۱۸ تیم در کوران رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال ایران اظهار کرد: حضور این تعداد تیم در یک سطح پایین‌تر از سوپر لیگ نشانگر پویایی والیبال و اشتیاق حامیان مالی برای تیم داری در این رشته المپیکی است.

وی افزود: تیم سروقامتان نخستین سالی است که حضور در لیگ یک با شرایط مسابقات رفت و برگشت را تجربه می‌کند و بعد مسافت تیم‌های حاضر در گروه سختی‌های زیادی را برای ما به وجود آورده است.

سرپرست تیم والیبال دسته اولی سروقامتان همدان با بیان اینکه پراکندگی تیم‌های گروه در اقصی نقاط کشور و برگزاری دو مسابقه در هفته نیازمند داشتن زیرساخت لازم است، گفت: نبود بودجه مناسب و همچنین آماتور بودن تیم باعث شده همه سفرها به صورت زمینی صورت بگیرد که خستگی زیادی را برای همه عوامل تیم‌ها به همراه دارد.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: حضور سه تیم شمالی، دو تیم تهرانی، یک تیم تبریزی، یک تیم سیرجانی و یک تیم مرودشتی شاهدی بر این ادعا است که شرایط سختی برای همه تیم‌ها وجود دارد اما تیم‌های با پشتوانه مالی در بعضی از سفرها از پرواز بهره می‌برند که در روند نتیجه‌گیری آنها تأثیر مستقیم دارد.

وی با اشاره به آغاز دور برگشت این رقابت‌ها از جمعه دهم دی بیان کرد: بر اساس برنامه سازمان لیگ در اولین بازی باید برابر تیم تخت جمشید مرودشت شیراز به میدان برویم و با توجه به فاصله حدوداً هزار کیلومتری همدان تا مقصد سفر سختی به صورت زمینی را تجربه کنیم.

سرپرست تیم والیبال سروقامتان همدان عنوان کرد: به زودی و قبل از شروع مسابقات علیرضا نادی کاپیتان بااخلاق سال‌های اخیر تیم ملی والیبال ایران که هدایت نماینده همدان در لیگ دسته یک را بر عهده دارد در مورد آخرین وضعیت تیم و شرایط فنی با ورزشی نویسان همدان گفتگو خواهد کرد.

گل محمدی در پایان با ابراز تشکر از حمید بادامی رئیس هیئت والیبال استان و همکارانش برای فراهم کردن شرایط لازم برای تیم گفت: امید رحیمیان که کمتر از دو ماه است مدیرعامل باشگاه را بر عهده گرفته با بضاعت خود توانسته امکانات خوبی را فراهم کند که امیدواریم متولیان و دلسوزان ورزش کمک کنند تا بخش خصوصی با آرامش فکری مناسب در کنار تیم‌های ورزشی قرار بگیرند.

گفتنی است؛ در چارچوب هفته دهم لیگ دسته یک والیبال کشور روز جمعه دهم دی از ساعت ۱۶ تیم سروقامتان همدان در سالن دانشگاه امام علی (ع) مرودشت به مصاف تیم تخت جمشید این شهر می‌رود.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار