همراه اول
28. دى 1400 - 12:15   |   کد مطلب: 35075
مدیر عامل باشگاه سروقامتان همدان معتقد است ورود بخش خصوصی در ورزش همدان و سرمایه گذاری در هر رشته اشتباه محض بوده و آقایان به جای حمایت دنبال فراری دادن افراد هستند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،امید رحیمیان در جمع ورزشی نویسان همدانی با ابراز تأسف از عملکرد دستگاه ورزش طی مدت حضورش در والیبال گفت: از ابتدای مهر به دعوت دوستان برای کمک به تیم دسته اولی والیبال ورود کردیم اما هر روز با نوع برخورد متولیان در ورزش دلسردتر از قبل شدیم.

وی با بیان اینکه مدیر کل و معاونان اداره ورزش و جوانان استان اصلا اشتیاقی برای جذب سرمایه گذار و بخش خصوصی در کنار ورزش ندارند اضافه کرد: از روزهای اول تا امروز که تقریبا هفته های پایانی لیگ دسته یک والیبال را شاهد هستیم از آقایان که متولی اصلی ورزش هستند فقط حرف شنیدیم.

مدیر عامل باشگاه سروقامتان همدان یاد آور شد: تیمی که امسال به عنوان نماینده والیبال استان راهی لیگ دسته یک شده افتخاری برای ورزش خواهد بود اما نه تنها حمایتی نشده بلکه در بعضی از مواقع ما جور آقایان را کشیدیم.

رحیمیان یادآور شد: تا امروز شخصا در حدود ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کردم و حدود دویست میلیون هم  بابت البسه, ایاب و ذهاب و پذیرایی و سایر هزینه ها مقروض هستیم.
.

مدیر عامل باشگاه سروقامتان همدان با قدردانی از زحمات اعضای شورای شهر و شهردار ورزش دوست همدان گفت: با احتساب کل هزینه ها در مجموع حدودا ۱.۵ میلیارد تومان نیاز داشتیم که با حمایتی که اتفاق افتاد فقط ۲۵۰ میلیون به عنوان کمک و آن هم از طریق شهرداری قرار است به تیم تزریق شود که یک ششم هزینه ها بوده است.

وی اضافه کرد: حمید بادامی طی مدت کوتاهی که سکان هدایت والیبال استان را در دست گرفته به تنهایی از اعتبار خود برای حفظ شالکه تیم خرج کرده اما سوال مهم این است که مدیر کل ورزش و جوانان کجا و کی باید برای حمایت از تیم های لیگ اقدام و ورود کند؟

رحیمیان افزود: طی این مدت درخواست فقط ده میلیون تومان برای سفر هزار کیلومتری به مرودشت از جناب سیفی مدیر کل داشتیم که تا امروز به دست ما نرسیده و متاسفانه قول بیست میلیون پاداش برد هم شخصا متقبل شد  خبری از آن هم نیست.

این مدیر که به عنوان بخش خصوصی و متخصص آی تی برای کمک به ورزش حاضر شده تصریح کرد: ورود بخش خصوصی در ورزش همدان و سرمایه گذاری در هر رشته اشتباه محض بوده و آقایان به جای حمایت دنبال فراری دادن افراد هستند.

وی خاطر نشان کرد: همه حمایت ورزش و جوانان از تیم ما در اختیار گذاشتن تنها دو اتاق در خوابگاه تختی بوده و مابقی اتفاقات برای ما متحمل هزینه شده تا بازیکنان غیر بومی ما جای خواب با امکانات حداقلی داشته باشند.

رحیمیان گفت: چهار مسابقه حساس و حیاتی تا پایان مرحله اول لیگ دسته یک باقی مانده که امیدواریم طی این مدت متولیان ورزش ما را از این دلسردی و تنهایی نجات بدهند و از این موقعیت نهایت استفاده را برای حفظ اعتبار و آبروی ورزش استان و مخصوصا والیبال به کار بگیرند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار