همراه اول
24. اسفند 1400 - 11:23   |   کد مطلب: 35088
در هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان در یک جدال نفس‌گیر به مصاف رایکا بابل خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،تنور رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور با ورود به هفته بیست و دوم داغ‌تر از گذشته شده و تیم‌ها برای صعود به لیگ برتر و بقا در لیگ دسته اول فوتبال کشور جنگ‌های سخت و نفس‌گیری را با یکدیگر انجام می‌دهند.
شرایط در پایین جدول برای تعیین تیم سوم سقوط کننده بسیار پیچیده‌تر از گذشته شده و به ترتیب رایکا بابل، استقلال ملاثانی، شمس آذر قزوین، ویستاتوربین تهران، قشقایی شیراز و شهرداری همدان از گزینه‌های سقوط هستند.
البته اختلاف امتیازات تیم‌ها با بالای جدول زیاد نیست و تیم شانزدهم جدول رایکا بابل با تیم ششم جدول فقط ۱۰ امتیاز فاصله دارد و با توجه به بازی‌های باقی‌مانده هر چیزی امکان پذیر است.
در حال حاضر ۱۳ هفته تا پایان لیگ دسته اول فوتبال کشور باقی مانده و این بدین معنی است که همچنان ۳۹ امتیاز روی زمین باقی مانده و هر امکانی در لیگ دسته اول فوتبال کشور وجود دارد و شرایط تیم انتها و بالای جدول تا پایان فصل بارها دچار تغییر خواهد شد.
شیران شهرداری هگمتانه در جدول رده‌بندی شرایط بدی ندارند اما با توجه به شرایط جدول رده‌بندی و اختلاف کم امتیازات باید با جمع کردن امتیازات جایگاه خود را در میانه‌های جدول رده‌بندی تثبیت کنند تا خطری آنها را تهدید نکند.
در هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان دیدار بسیار سخت و نفس‌گیری را باید برابر تیم قعرنشین رایکا بابل برگزار کند.
در شرایط فعلی رایکا بابل در منطقه خطر قرار دارد و هر بازی برای این تیم حکم مرگ و زندگی را دارد هر نتیجه‌ای به غیر از پیروزی بابلی‌ها را یک قدم دیگر به لیگ دسته دوم فوتبال کشور نزدیک‌تر می‌کند.
البته بابلی‌ها در ۱۰ دیدار گذشته خود رنگ پیروزی را ندیده‌اند و همچون تیم فوتبال شهرداری همدان با ۱۱ تساوی رکورددار هستند.
شرایط دو تیم از نظر آماری تقریباً برابر بوده، تیم فوتبال شهرداری همدان ۱۱ تساوی، ۵ پیروزی و ۵ شکست با ۲۶ امتیاز در رده یازدهم جدول و رایکا بابل نیز با ۱۱ تساوی، ۳ پیروزی و ۷ شکست با ۲۰ امتیاز در رده شانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.
دو تیم در شرایط گلزنی شرایط خوبی ندارند شهرداری همدان در ۲۱ بازی گذشته تنها ۱۶ گل و رایکا بابل ۱۸ گل را به ثمر رسانده و در خط دفاعی اوضاع شهرداری همدان با ۱۲ گل خورده بهتر بوده در حالی که رایکایی ها دو برابر همدانی‌ها یعنی ۲۴ گل را دریافت کرده‌اند.
این دیدار برای شاگردان طلایی‌منش نیز حکم مرگ و زندگی را خواهد داشت و شکست در این دیدار می‌تواند اوضاع را برای همدانی‌ها کمی خطرناک کند.
با تمام توان برای کسب امتیاز برابر رایکا بابل به میدان می‌رویم
رضا طلایی‌منش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط دیدار برابر رایکا بابل اظهار داشت: شرایط جدول رده‌بندی گویای حساسیت بسیار بالای این دیدار برای هر دو تیم است.
وی افزود: می‌دانیم دیدار بسیار سخت و نفس‌گیری را پیش‌رو داریم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به آنالیز تیم رایکا بابل گفت: به خوبی بازی‌های رایکا بابل را آنالیز کرده‌ایم.
وی افزود: با توجه به شناخت از تیم فوتبال رایکا بابل با تمام توان برای کسب امتیاز وارد میدان می‌شویم.
طلایی‌منش با بیان اینکه کاملاً آماده یک جنگ تمام عیار هستیم، بیان کرد: چند نفر از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما با بازیکنان توانمندی که در نیم فصل دوم جذب کرده‌ایم مشکلی در میدان نداریم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: به تک تک شاگردانم ایمان دارم و اعتقاد دارم هر کس در میدان قرار بگیرد تا پای جان خواهد جنگید.
وی با اشاره به شرایط تمرینی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: ما بعد از دیدار سخت با مسافت طولانی برابر شاهین شهرداری بوشهر فرصت زیادی پیدا نکردیم تا به خوبی ریکاوری و تمرین کنیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان افزود: امیدواریم دیدار خوب و به دور از حاشیه‌ای را برابر رایکا بابل پشت‌سر بگذاریم.
گفتنی است؛ در هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای سیمرغ کیاکلا مازندران میزبان رایکا بابل خواهد بود.

گزارش از محمدرضا بهرامی صفت

دیدگاه شما

آخرین اخبار