همراه اول
28. تير 1401 - 9:52   |   کد مطلب: 35096
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:
بخشی از مطالبات تیم فوتبال شهرداری همدان پرداخت شد
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: امروز با پیگیری‌های صورت گرفته بخش قابل توجهی از قرارداد بازیکنان و کادرفنی پرداخت شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،هادی بلاغی  در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به پرداخت مطالبات بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: با پیگیری و تلاش‌های صورت گرفته امروز بخش قابل توجهی از قرارداد فصل گذشته بازیکنان، کادرفنی و اعضای تیم فوتبال شهرداری همدان پرداخت شد.

وی افزود: بعد از پایان مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در فصل گذشته یکی از دغدغه‌های اصلی ما پرداخت مطالبات بازیکنان بود.

رئیس  سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی همدان با بیان اینکه باشگاه شهرداری همدان همواره در تعهدات مالی زبانزد بوده است، بیان کرد: در سالیان اخیر تیم فوتبال شهرداری همدان جزو معدود تیم‌های کشور بوده که کمترین میزان شکایت و بدهی‌ها را داشته است.

بلاغی خاطرنشان کرد: در فصل گذشته هم تلاش کردیم به تعهدات مالی به خوبی عمل کنیم و در مدت حضور مدیریت بنده علی‌رغم انباشت بدهی‌ها بیشترین پرداختی‌ها صورت گرفت.

وی با تشکر از شهردار همدان در توجه به تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: معاون مالی و اقتصادی شهرداری همدان جناب آقای ابرارخرم، رئیس اداره مالی شهرداری آقای تورج نصری، رئیس و معاون‌ سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان آقایان بلاغی و سلیمی در پرداختی های امروز تلاش و پیگیری‌های زیادی انجام دادند که جا دارد از همه تشکر کنم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: امیدواریم در فصل جدید نیز بتوانیم با حمایت‌های شهردار و مدیران شهرداری به خوبی به تعهدات مالی بازیکنان، کادرفنی و عوامل اجرایی تیم فوتبال شهرداری همدان عمل کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار