همراه اول
28. تير 1401 - 10:05   |   کد مطلب: 35098
سرپرست هیات ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: شهرداری همدان در دوره قبل موفق به کسب نشان ملی شهر فعال کشور در حوزه ورزش‌های همگانی شد اما تاکنون این نشان به همدان انتقال نیافته و منتظریم در مراسم باشکوه این برنامه را اجرایی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،هادی سبزواری در نشست با علی شریفی معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان اظهار داشت:طرح ملی شهر فعال ایران "شفا"، ازجمله طرح‌های ملی فدراسیون ورزش‌های همگانی است که در راستای توسعه سیستم‌های فعال و استفاده از ظرفیت عظیم شهرداری‌ها در توسعه ورزش همگانی طراحی‌ شد.
وی بیان داشت: شهرداری همدان در این طرح بین 32 استان کشور در سه مؤلفه «شهر دوستدار بازی»، «شهر دوستدار پیاده روی» و «شهر دوستدار ورزش» به نشان برنز دست یافت.
وی اضافه کرد: این نشان در فدراسیون باقی مانده و منتظریم در جلسه ای با حضور استاندار، اعضای شورای اسلامی، شهردار  و مسوولان فدراسیون نسبت به اعطای آن اقدام کنیم.
سبزواری خاطرنشان کرد: تغییر و تحول در مدیریت شهری باعث شد تا این برنامه تاکنون انجام نشود و فرصتی نشد تا با شهردار نشستی داشته باشیم و انتظار داریم طی هماهنگی انجام شود.
وی با بیان اینکه شهرداری از زیرساخت ها و ظرفیت مطلوب در توسعه ورزش های همگانی برخوردار است، گفت: هیات ورزش‌های همگانی استان همدان جزو برترین های کشور است و این آمادگی را داریم تا همراه با مدیریت شهری برنامه های باشکوه را اجرایی کنیم.
سرپرست هیات ورزش‌های همگانی استان همدان اظهار داشت: بزودی جشنواره بزرگ کایت و بادبادک را در همدان برگزار می کنیم و شهرداری می تواند مشارکت لازم را داشته باشد.
وی با اشاره به برگزاری لیگ ایروبیک همگانی ایرانیان گفت: از مجموعه ورزشی شهرداری بابت هماهنگی پارک بانوان و سالن چندمنظوره شهرداری بابت برگزاری این لیگ تشکر می کنیم و بیش از یک هزار شرکت کننده داشتیم.
معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان نیز در این نشست با اشاره به اینکه تغییر در حوزه ورزش شهرداری باعث شد تا اطلاعی از این نشان ملی نداشته ایم، گفت: طی چند ماه اخیر از حضورم در معاونت ورزش شهرداری، نخستین بار است که این موضوع را دریافت کرده ام و در اسرع وقت نسبت به هماهنگی های لازم اقدام می کنیم.
علی شریفی افزود: کسب نشان ملی شهر فعال کشور در حوزه ورزش‌های همگانی افتخار ارزنده ای برای مدیریت شهری است و به طور قطع برای دریافت این نشان مهم برنامه ریزی می کنیم.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری همدان همسو با هیات ورزش های همگانی همدان در راستای توسعه ورزش شهروندی و عمومی گام بر می دارد، بیان کرد: سال گذشته برای ترویج ورزش های همگانی به خصوص ورزش صبحگاهی بودجه مناسبی را هزینه کردیم و حتی در مراسم باشکوه از مربیان ورزش صبحگاهی نیز تقدیر شد.
شریفی با اشاره به ظرفیت بالقوه شهرداری همدان در حوزه ورزش گفت: باتوجه به زیرساخت های مناسب و استاندارد نظیر باشگاه بدنسازی، استخر چند منظوره، سالن چندمنظوره، زمین چمن مصنوعی و سایر امکانات، آمادگی تبدیل به کمپ اردوهای ملی را داریم.
وی خواستار راه اندازی ایستگاه ورزش صبحگاهی در مجموعه ورزشی شهرداری همدان شد و افزود: آماده ارایه امکانات مناسب به هیات ورزش های همگانی استان همدان هستیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار