همراه اول
28. تير 1401 - 10:06   |   کد مطلب: 35099
سخنگوی هیات ورزش های همگانی همدان گفت: بزرگترین رویداد طرح ملی ایروبیک همگانی ویژه بانوان تحت عنوان "لیگ ایروبیک همگانی ایرانیان" در شهر همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،میثم ناصرنژاد اظهار داشت: این رویداد ورزشی با حضور ورزشکاران رده های سنی مختلف، اعم از کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، مادران و مادر بزرگان ورزشکاران به میزبانی پارک بانوان شهر همدان اجرا شد.

وی اضافه کرد: در این برنامه 700 بانوی همدان زیر نظر مدرسان و مربیان مطرح استان همدان به اجرای حرکات ورزش های زیرشاخه ایروبیک پرداختند.

ناصرنژاد خاطرنشان کرد: نخستین دوره لیگ ایروبیک کشور به عنوان بزرگترین و تخصصی ترین لیگ ایروبیک همگانی ایرانیان نامگذاری شده كه ویژه بانوان كشورمان است.

وی اضافه کرد: این طرح از یکسال قبل مطرح شده و با حمایت فدراسیون ورزش های همگانی به مدت شانزده روز، از ۱۵ تیر آغاز و تا ۳۱ تیرماه جاری ادامه دارد و شركت عموم بانوان آزاد و رایگان است.

سخنگوی هیات ورزش های همگانی همدان یادآور شد: قرار است تا 31 تیرماه جاری در تمامی شهرستان های استان همدان نسبت به برگزاری این رویداد ملی اقدام کنیم و پیش بینی می شود بیش از 2 هزار ورزشکار و علاقه مند شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه رشته ایروبیک یک رشته فراگیر، شاد و مهیج در عین حال تخصصی است ، اظهار داشت: حركاتی كه در این لیگ انجام می‌شود، حركات استاندارد ایروبیک است یعنی حركات نرمشی با سطح پایین ایروبیک توسط لیدرها به شكل ورزش صبحگاهی اجرا می شود.

 

وی اضافه كرد: حركات در قالب گرم كردن بدن، اجرای بدنه مسابقه و مرحله سرد كردن انجام می‌شود و هم اکنون شاهد استقبال چشمگیر بانوان هستیم.

بزرگترین رویداد طرح ملی ایروبیک همگانی ویژه بانوان تا 31 تیرماه جاری همزمان با سراسر کشور در استان همدان ادامه دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار