همراه اول
1. مرداد 1401 - 4:23   |   کد مطلب: 35103
نایب رییس هیات ورزش های همگانی همدان گفت: بیش از 2 هزار بانوی ورزشکار این استان در لیگ ایروبیک همگانی ایرانیان شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،

مریم روحی در مراسم پایانی لیگ ایروبیک ایرانیان اظهار داشت: این رویداد ورزشی با حضور ورزشکاران رده‌های سنی مختلف، اعم از کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، مادران و مادر بزرگان ورزشکاران به میزبانی شهرستان های مختلف استان همدان اجرا شد.
وی اضافه کرد: در این برنامه 2 هزار بانوی همدان زیر نظر مدرسان و مربیان مطرح استان همدان به اجرای حرکات ورزش‌های زیرشاخه ایروبیک پرداختند.
روحی خاطرنشان کرد: نخستین دوره لیگ ایروبیک کشور به عنوان بزرگترین و تخصصی‌ترین لیگ ایروبیک همگانی ایرانیان نامگذاری شده که ویژه بانوان کشورمان است.
وی اضافه کرد: این طرح از یکسال قبل مطرح شده و با حمایت فدراسیون ورزش‌های همگانی به مدت ۱۶ روز، از ۱۵ تیرماه امسال آغاز و شرکت عموم بانوان آزاد و رایگان بود.
نایب رییس هیات ورزش‌های همگانی همدان با اشاره به اینکه رشته ایروبیک یک رشته فراگیر، شاد و مهیج در عین حال تخصصی است، اظهار داشت: حرکاتی که در این لیگ انجام شد، حرکات استاندارد ایروبیک بود یعنی حرکات نرمشی با سطح پایین ایروبیک توسط لیدرها به شکل ورزش صبحگاهی انجام شد.
وی اضافه کرد: حرکات در قالب گرم کردن بدن، اجرای بدنه مسابقه و مرحله سرد کردن انجام شد و شاهد استقبال چشمگیر بانوان بودیم.
بزرگترین رویداد طرح ملی ایروبیک همگانی ویژه بانوان همزمان با سراسر کشور در استان همدان برگزار شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار