همراه اول
8. مرداد 1401 - 9:21   |   کد مطلب: 35109
رئیس هیات اسکیت همدان مطرح کرد؛
پرچم بالای اسکیت هاکی همدان در کشور!
مهدی مجیدی اظهار کرد: رشته اسکیت هاکی (اینلاین هاکی) این استان پرچم دار کشور است و در فصل گذشته لیگ برتر توانستیم با اقتدار قهرمان شویم.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،مهدی مجیدی، رئیس هیات اسکیت همدان در گفت و گو با خبرنگار همدان ورزش ؛ گفت: رشته اسکیت هاکی (اینلاین هاکی) این استان پرچم دار کشور است و در فصل گذشته لیگ برتر توانستیم با اقتدار قهرمان شویم.

مهدی مجیدی در مراسم تجلیل از اعضای تیم اسکیت هاکی همدان قهرمان لیگ برتر کشور افزود: سال گذشته با هدف قهرمانی در مسابقات حاضر شدیم و این افتخار ارزنده ثمره تلاش و همدلی بازیکنان بومی اسکیت هاکی همدان بود.

وی بیان کرد: به طور قطع قهرمانی در این مسابقات مسوولیت اعضای تیم را برای فصل آینده سنگین می کند و باید از این عنوان دفاع کنند.

مجیدی با اشاره به اینکه ورزش اسکیت همدان در رشته های مختلف توانسته مسیر حضور موفق در میادین ملی و بین المللی را کسب کند، خاطرنشان کرد: این مسیر افتخارآفرینی با برنامه ریزی هدفمند و تلاش ارکان مختلف هیات به خصوص زحمات مربیان به ثمر رسیده است.

رئیس هیات اسکیت همدان اضافه کرد: اسکیت توانسته به عنوان ورزش مهیج و جذاب در بین رده‌های سنی مختلف جایگاه مطلوبی را به خود اختصاصی دهد و هم اکنون در تمامی رده‌ها در بخش دختران و پسران شاهد حضور چشمگیر ورزشکاران هستیم.

مجیدی بیان کرد: مربیان در ترویج آموزش‌های همگانی ورزش اسکیت نقش موثری را ایفا کردند و امسال نیز برنامه‌های آموزشی هیات به خوبی انجام شده به طوریکه هم اکنون مدارس اسکیت در سطح شهرستان‌ها فعال است.

به گزارش عصرهمدان؛ در این مراسم از اعضای تیم اسکیت هاکی همدان قهرمان فصل جاری لیگ برتر باشگاه های کشور تجلیل شد.

همچنین از علیرضا نظری نفر سوم اسکیت سرعت کشور نیز تجلیل به عمل آمد.

همدان دارای حدود یک هزار اسکیت باز در رشته های مختلف سرعت، فری استایل، اسکیت هاکی و نمایشی است.

انتهای پیام/آ

دیدگاه شما

آخرین اخبار