همراه اول
13. مرداد 1401 - 13:43   |   کد مطلب: 35113
رییس هیات والیبال همدان گفت: حفظ سهمیه در لیگ یک والیبال کشور بسیار حایز اهمیت بود و با رایزنی هایی که داشتیم، فدراسیون پذیرفت در لحظه های واپسین امتیازی را برای همدان محفوظ کند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،حمید بادامی نجات  افزود: براین اساس به شهردار همدان پیشنهاد دادیم و وی استقبال کرد و قرار شد مراحل قانونی را طی کند اما برای اینکه از قرعه کشی حذف نشویم، با هماهنگی که با شهرداری داشتیم، بنا شد که این فرصت را از دست ندهیم و اعلام آمادگی کردیم.

وی اضافه کرد: اسپانسری بخشی از ورودی مسابقات را پرداخت کرد تا این امتیاز برای همدان حفظ شود و اگر شهرداری و مجموعه مدیریت شهری به این نتیجه برسند که تیمداری کنند، هیات والیبال با تمام توان حمایت می کند و اگر این چنین نشود، قطعا پیگیری می شود تا از ظرفیت های استان در تیمداری والیبال بهره مند شویم.
بادامی نجات خاطرنشان کرد: شهرداری همواره در حمایت از ورزش شایسته عمل کرده و تیم هایی نظیر والیبال که با حداقل هزینه می شود افتخار کسب کرد، نیاز به حمایت دارند.
وی تاکید کرد: حفظ امتیاز لیگ یکی والیبال برای همدان بسیار حایز اهمیت است و امیدوارم همه برای اعتلای این تیم کمک کنند.
نماینده والیبال همدان در قرعه کشی مسابقات سری B لیگ دسته یک مردان کشور در گروه ب با تیم های نیروی زمینی تهران، آتیه سازان دزفول، مناطق نفت خیز جنوب، مس کرمان، آراد بندر ماهشهر و شهرداری دامغان قرار گرفت.
دیدارهای سری B لیگ دسته یک مردان از روز 28 مرداد آغاز می‌شود و دیدارها ساعت 15 روزهای جمعه برگزار خواهد شد.
در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه 4 تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد تا برای کسب رتبه‌های اول تا هشتم جدول با هم به رقابت بپردازند.

دیدگاه شما

دیدگاه شما

آخرین اخبار