همراه اول
8. شهريور 1401 - 14:57   |   کد مطلب: 35121
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:
با تمام مشکلات نتیجه ارزشمندی در خوزستان کسب کردیم
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: با تمام مشکلات نبود ۷ تا ۸ بازیکن، گرمای هوا و سفر سخت زمینی برابر تیم پر مهره استقلال خوزستان تساوی ارزشمندی کسب کردیم.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،احمد جمشیدیان در گفتگو با خبرنگار ما  با اشاره به دیدار تیم فوتبال شهرداری همدان برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: در بازی برابر استقلال خوزستان ما مشکلات سخت زیادی داشتیم و با شرایط خاص قدم به هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور گذاشتیم. 

وی افزود: ۷ تا ۸ بازیکن خود را به دلیل مسمومیت به خوزستان نبرده بودیم، سفر زمینی سختی داشتیم و جنگ اول ما هوای گرم و شرجی خوزستان بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه استراتژی خوبی با تمام سختی‌ها برای این بازی پیاده کردیم، گفت: تیم استقلال خوزستان تیم قدرتمند و مهره‌ای است اما ما به خوبی در خانه حریف این تیم را کنترل کردیم و موقعیت‌های بسیار کمی به حریف خود دادیم.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: توپ را به حریف داده و تمام فضاها را بسته بودیم در مجموع از یک امتیاز ارزشمندی که کسب کردیم رضایت دارم.

وی با بیان اینکه تا رسیدن به شرایط ایده‌آل فاصله داریم، بیان کرد: ما فرصت کمی برای آماده‌سازی داشتیم تیم حریف حداقل ۲ ماه قبل تیم خود را بسته و در اردو بود اما ما برای ورود به مسابقات به دلیل مسائل تیم‌داری شهرداری همدان فرصت بسیار اندکی برای جذب بازیکن، اردوی آماده‌سازی و بازی‌های تدارکاتی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: چند هفته زمان می‌برد تا به شرایط آرمانی مدنظر برسیم و به طور قطع هفته به هفته فوتبال زیباتر و بهتری را ارائه خواهیم داد.

وی با اشاره به داوری و حواشی دیدار استقلال خوزستان گفت: به اعتقادم داور در وقت‌های اضافه نیمه دوم به راحتی از خطای صد در صد پنالتی حریف به روی بازیکن ما گذشت و شاید اگر این پنالتی گرفته می‌شد حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

جمشیدیان افزود: سرقت پیراهن بازیکنانمان از روی نیمکت هم از حواشی قابل توجه بازی بود که خوشبختانه داور و ناظر بازی، با ما برای ورود بازیکن با پیراهن‌های بدون شماره همکاری خوبی کردند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به بازی دادن به ۳ بازیکن زیر ۲۳ سال بیان کرد: علی‌رغم حواشی و شایعاتی که مطرح کردند از ۱۱ نفر ترکیب اصلی برابر استقلال خوزستان ۹ بازیکن بومی در ترکیب حضور داشتند و به ۳ بازیکن زیر ۲۳ سال بازی دادیم که واقعا ما را به آینده امیدوار کردند. 

وی عنوان کرد: توجه ویژه به استعدادهای بومی استان همدان داریم و به دنبال ساختن یک تیم آینده‌دار برای فوتبال همدان هستیم.

گفتنی است؛ در هفته اول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان در خوزستان برابر تیم استقلال به تساوی صفر بر صفر رسید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار