همراه اول
5. دى 1395 - 10:21   |   کد مطلب: 29364
حمایت عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از رشد ورزش در مناطق محروم
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بهبود شرایط فرهنگی و ورزشی را از دغدغه های خود در مناطق محروم بیان کرد و گفت: در زمان وزیر قبلی ورزش توجهی به مناطق محروم نمی شد که امیدواریم با جابجایی وزیر ورزش این مناطق مورد عنایت قرار گیرند .

علی کرد در گفتگو با همدان ورزش اظهار داشت : رویکرد و عملکرد دولت در حوزه ورزش نسبتا خوب بوده است و در این اوضاع تحریم و محدودیت دولت توانسته با هم فکری و با هم بودن کشور را نگه دارند و در حوزه ورزش کار کنند .

 

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات رویکرد دولت خوب ارزیابی می شود هر چند بودجه فرهنگی در سال 95 به اندازه کافی نبود و در این بخش توجه خاصی نشده است و تمام امورات وابسته به فرهنگ است واهتمام بیشتردر این حوزه در تمام بخش تاثیر گذار است .

کرد بیان داشت: جابجایی وزیر ورزش در این حوزه امیدواریم بتواند کمکی به بخش ورزشی کشور کند و با برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت به صورت روزانه بتوانیم جلوی بزهکاری را بگیریم .

 

وی افزود: همان طور که می دانید در زمان گودرزی وزیر ورزش مناطق محروم در انزوا قرار داشتند و اکثرا استان های توسعه یافته مدنظر بودند که امیدواریم با جابجایی مناطق محروم نیز مورد عنایت قرار گیرند .

 

کرد گفت: برنامه ای باید تدوین شود که تمام اقشار و تمام رده های سنی و اکثر مناطق به خصوص مناطق توسعه نیافته و محروم را تحت پوشش قرار دهد .

دیدگاه شما

آخرین اخبار