همراه اول
7. مرداد 1394 - 9:04   |   کد مطلب: 24342
آدرس غلط به شورانشينان!
تيم فوتبال الوند براي ماندن در همدان به هزينه‌اي نزديك به دو ميليارد تومان نياز دارد!

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)_منطقه همدان، جمله جالب بالا روز گذشته حوالي باشگاه شهرداري همدان و البته صحن شورا دهان به دهان شد. جمله‌اي كه گويا چند تن از مربيان نه چندان دلسوز فوتبال همدان به تني چند از اعضاي شوراي شهر رسانده و مدعي شده‌اند كه شورا در صورت تيمداري در ليگ دو بايد هزينه‌اي نزديك به دو ميليارد تومان متحمل شود!

اين در حالي است كه هادي گل‌محمدي سرمربي فعلي شهرداري همدان در برنامه‌اي كه ارائه داده است، آورده كه تيم را با هزينه‌اي بسيار كمتر از اين مبلغ مي‌بندد و خوب‌تر اينكه 80 درصد تيم را نيز بازيكنان بومي تشكيل خواهند داد.

چيزي كه خواست شورانشينان است و اولويت اصلي شهرداري همانطور كه يكي از اعضا روز گذشته اعلام كرده بها دادن به ظرفيت‌هاي بومي و رساندن تيم با تكيه بر همداني‌ها به ليگ يك و در خوش بينانه‌ترين حالت ليگ برتر است.

رسانه‌هاي استان اميدوارند تا پايان اين هفته دستگاه ورزش و شوراي شهر خبر خوب ماندن الوند در همدان را به گوش فوتبالدوستان همداني برسانند. بي ترديد عواقب خروج الوند از همدان همانند زخمي خواهد بود كه زودتر از حد تصور سر باز خواهد كرد.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار