همراه اول
13. مهر 1394 - 6:35   |   کد مطلب: 25258
ویژگی های لیپوماتیک برای تخلیه بدون درد چربی های موضعی بدن
لیپوماتیک یا لیپولیز روشی مناسب برای تخلیه بدون درد چربی های موضعی بدن در افراد خصوصا ورزشکاران است .

به گزارش خبرنگار همدان ورزش به نقل از مرصاد اسپرت ، لیپوماتیک که به لیزر اینفراسونیک و لیپولیز بدون درد نیز معروف است ، یک نوع دستگاه ساکشن پیشرفته هوشمند است که امروزه با توجه به عوارض کمتر و اثر بخشی بهتر ، جایگزین روش های لیپوساکشن سنتی ، لیپولیزاولترسونیک و لیپولیزر شده است . در واقع این سیستم ، عیب یابی شده سیستم های لیپوساکشن و لیپولیزاولترسونیک و لیپولیزر است .

 

در این دستگاه چون با امواج مادون صوت کار می کند بر خلاف روش های لیپوساکشن سنتی که همراه با خونریزی و آمبولی و آسیب دیدگی به عضلات و احشاء است ، عوارضی وجود ندارد . توجه داشته باشید این امواج هیچگونه حرارتی ایجاد نمی کند و چون حرارت و ضربه وجود ندارد پزشک به راحتی می تواند تمام چربی های سطحی و عمقی را بردارد .

 

این دستگاه دارای یک سیستم هوشمند حساس به چگالی است . این تکنولوژی باعث می شود که در صورت برخورد کانول دستگاه به بافتی که چگالی آن با چگالی بافت چربی متفاوت است ، سیستم به طور اتوماتیک متوقف شده و هیچگونه آسیب پوستی و عضلات و عروق وارد نشود .

 

این روش نیاز به بیهوشی عمومی و بستری در بیمارستان ندارد و تنها با بی حسی انجام می شود و خود دستگاه دارای سیستم خودکار تزریق ماده بی حسی است که باعث می شود این روش بدون درد باشد و تورم در بدن بیمار نیزبسیار کم باشد .

 

ویژگی های کلی و جامع  لیپوماتیک :

 

* بدون درد ، تنها با تزریق مقادیر اندک بی حس کننده موضعی

* بدون نیاز به بیهوشی عمومی و بستری در بیمارستان

* فقدان خونریزی و کبودی و تورم

* کمترین زمان نیاز به بستن گن و نسبت به سایر روش ها

* فقدان ریسک آمبولی

* عدم ایجاد ناهمواری در سطح پوست

* عدم نیاز به بستری

* عدم عود مجدد چربیها

* محل برش بسیار کوچک ( 3 میلیمتری )

* سفت شدن سریع پوست و جلوگیری از شلی و افتادگی آن

 

گفتنی است که این روش سالم و بدون آسیب است و  دارای تاییدیه های معتبر دنیا نظیر سازمان غذا و داروی اروپا ، iso 13458  و iso  9001  و وزارت بهداشت و درمان ایران می باشد .

 

* برگرفته از هیات پزشکی و ورزشی استان کرمانشاه

دیدگاه شما

آخرین اخبار